S Fiatovim preuzimanjem većinskog udjela u Chrysleru očekivali smo sinergiju proizvodne palete dvaju proizvođača, no ne i onu u kojem će Europljani dobiti američke automobile s drukčijim značkama, a Amerikanci europsku creme de la creme po nižim cijenama
Ipak, upravo se to događa. Na Starom kontinentu sada imamo Chryslere koji glume Lancije, no s one strane Velike bare, u Detroitu, upravo je skinuta plahta s kompaktne limuzine koja, ne biste nikad pogodili, platformu dijeli s Alfa Romeo Giuliettom. Novi Dodge Dart okoristio se njome prije Fiat Brava ili bilo koje Lancie.
Budući da je riječ o američkom tržištu, premda je Giulietta jedan od najvećih automobila u klasi, Talijani su platformi C-Evo za Dodge Dart produžili međuosovinski razmak za čak 10 centimetara, a također su proširili i trag kotača. U ovjes nisu zadirali, pa će tako Dart biti jedan od rijetkih automobila ove klase u SAD-u s potpuno neovisnim ovjesom.
Kupci će moći birati između tri benzinska motora, od kojih su dva WGE-ova - 2.0 Tigershark sa 160 KS i 197 Nm, i 2.4 Tigershark MultiAir sa 184 KS i 232 Nm, a jedan Fiatov - 1.4 Turbo MultiAir sa 160 KS i 249 Nm.
Osnovni Dodge Dart Amerikance će stajati 15.995 dolara, čak i prema današnjem tečaju primjetno manje nego što Europljani trebaju izdvojiti za njegovu blizanku Giuliettu.
Možda biste mogli pomisliti da s ove strane Atlantika ipak uživamo u kvalitetnijim materijalima i bogatije opremljenom interijeru, no ukoliko želite živjeti u ovoj iluziji, sugeriramo da ne otvarate fotogaleriju koju donosimo u nastavku. Ukoliko to ipak učinite. svakako preskočite fotografije koje prikazuju kožom presvučenu unutrašnjost, 7-inčni TFT sustav digitalnih kontrolnih uređaja, kao i multimedijalni sustav s 8,4-inčnim displejem na središnjem grebenu.
Nemojte reći da vas nismo upozorili.