Tommy Hilfiger
Izvor: Promo fotografije / Autor: Promo
Tommy Hilfiger
Izvor: Promo fotografije / Autor: Promo
Trendovi dolaze i prolaze. Međutim, ako modne tendencije ne promatrate kao imperative već kao putokaze kako da izgradite vlastiti autentični stil, uvijek ćete izgledati kao da ste korak ili dva ispred najnovijeg trenda. Baš kao što je ikona američke mode Tommy Hilfiger jednom slavno rekao: "Cilj je da izgledate moderno i dotjerano, ali ne kao da ste jurili po rasprodajama cijele sezone."
Ne samo što je legendarni Hilfiger uzdigao američku modu već je globalnom fashion biznisu podario univerzalni koncept pristupačnog luksuza. Tko bi bolje razumio našu rastuću potrebu da se sa svega nekoliko odjevnih predmeta izgledamo dobro tijekom cijele godine, iz dana u dan?
Nakon što je pandemija prošle godine zatvorila New York, Tommy Hilfiger se iz grada koji ga je učinio retail superstarom privremeno preselio na jug. Većinu vremena proveo je u Palm Beach-u i Miami-ju, a inspiraciju za proljeće pronašao je u poznatoj pastelnoj arhitekturi i aktivnostima na otvorenom kao što su golf, tenis, jedrenje, sunčanje... Čim zakoračite u neku od Tommy Hilfiger radnji poput onih koje se kod nas nalaze u Arena Centru u Zagrebu, Tower Centru u Rijeci i Mall Of Split - odmah postaje jasno koliko je taj američki san o opuštenosti utkan u DNK svega što nastaje s Tommy Hilfiger potpisom.
Na prvi pogled, njegova aktualna kolekcija je nastala kao plod kreativnog promišljanja o novoj normalnosti. Primjetna je prepoznatljiva preppy estetika brenda - prugaste Oksford košulje, Chino hlače, college blejzeri - ali umjesto nostalgije za vremenima prije nego što su zaštitne maske za lice postale must-have, Tommy je još jednom uspješno redefinirao srž brenda koja nosi njegovo ime i time nam pokazao uvjerljive argumente za to kako bi klasični američki stil trebalo izgledati u 2020-im: ležernije, udobnije, inkluzivnije i - održivije.
S tim u vezi, Hilfigerov tim je istaknuo da mnogi komadi dolaze od 100% organskog pamuka, od klasičnih košulja pa do vezenih kardigana. Drugi odjevni predmeti, poput vjetrovki, napravljeni su od vodootpornih tkanina poput recikliranog poliestera i najlona. Hilfigerova matična kompanija, PVH, među prvima je potpisala prošlogodišnji Modni pakt, koji je objavio ambiciozne ciljeve u domenu obnovljive energije, potrošnje plastike i očuvanja prirode.
U dizajnerskom smislu, kolekcija je spoj bezvremenske lakoće i nove street style kulture. Redefiniranjem osnovnih aduta brenda dobiva se mnogo modnih komada koji bi bili cool i prije više stoljeća, baš kao što će biti i za deset godina. Najviše su se isticali komadi koji slave sportski chic kojim nas je Tommy Hilfiger razmazio - jer zahvaljujući spoju old-school klase i hi-tech funkcionalnosti, upravo to je vrsta stvari u kojoj bi svaki kupac želio živjeti.
PRODAJNA MJESTA TOMMY HILFIGER: ZAGREB - Arena Centar, Vice Vukova 6 SPLIT - Mall of Split, Josipa Jovića 93 – Trg Kralja Tomislava 1 ZADAR - Supernova, Ulica akcije Maslenica 1 RIJEKA – Tower Centar, Janka Polića Kamova 81a