Nekako smo se nadali da će treći model u Lamborghinijevoj postavi biti limuzina, no čini se da od toga ipak neće biti ništa. Upoznajte Urus, super-SUV koji bi se u proizvodnji trebao naći 2015. godine
Još uvijek nismo sigurni je li Lamborghinijeva zvijezda na sajmu u Pekingu SUV ili crossover, a nekako nam se čini da ni Talijani nemaju odgovor na ovo pitanje budući da ga sami klasificiraju kao konkurenciju BMW-u X6, no i Porsche Cayennu i Range Rover Sportu.
Dimenzije pak pričaju sljedeću priču. Sa 4,99 m duljine, 1,99 m širine i 1,66 visine, Urus je čak 120 mm duži, 16 mm širi i 30 mm niži od BMW-a X6.
Zasad je riječ o oglednom primjerku, no Lamborghini tvrdi da će se pod poklopcem u dogledno vrijeme naći motor sa 600 KS. S obzirom na to da Talijani žele učiniti Urus ekološki najprihvatljivijim vozilom u klasi, ne bi nas iznenadilo da bude i prvi Lamborghini s jednom ili više turbina. Nedoumica zato nema oko odabira prijenosa - automatiziranog mjenjača s dvije spojke i integralnog pogona.
Urus će platformu dijeliti sa Volkswagen Touaregom, Audijem Q7 i spomenutim Porsche Cayenneom, a Talijani već sad ističu kako bi upravo njime trebali ostvariti veću sinergiju sa sestrinskim kompanijama.
U Sant' Agathi su svjesni toga da ulazak u novi segment predstavlja istovremeno priliku i rizik, no vjeruju kako bi godišnje mogli prodavati 3.000 primjeraka ovog žestokog SUV-a/crossovera.
Cijena? Premda nije spomenuta, za očekivati je da će iznosit oko 200.000 eura.