Porsche 'štanca' nove modele kao na traci. Ipak, posljednji u nizu doista jest poseban. Riječ je o najsnažnijem serijskom modelu koji je njemački proizvođač sportskih automobila i SUV-ova dosad proizveo – 911-ici GT2 RS
Za unapređenje performansi ionako ludog modela GT2 u Porscheu su odlučili primijeniti dvije standardne procedure – smanjenje mase i povećanje snage.
GT2 RS je izgubio čak 70 kilograma opsežnim uklanjanjem svega suvišnog te upotrebom elemenata od ugljičnih vlakana ondje gdje je to bilo nužno. Koliko je automobil bio podređen kuri mršavljenja, dovoljno govori i činjenica da su umjesto standardnih kvaka u Porscheu odlučili upotrijebiti – trake. Rezultat? 1.370 kilograma ukupne mase.
3.6-litreni biturbo punjeni bokser sada razvija 90 KS više, odnosno čak 620 KS, a na stražnje ih kotače - koji mjere 245/35 ZR 19 sprijeda i 325/30 ZR 19 straga - prenosi pomoću ručnog šesterostupanjskog mjenjača.
Valja spomenuti još i standardni roll-cage, kao i keramičke kočnice, pa ne čudi vrijeme postignuto na Nurburgringu - 7:18. GT2 RS je, neslužbeno, brži od Ferrari Enza, Pagani Zonde F Clubsport, Chevrolet Corvette ZR1 i, naravno, mrskog Nissan GT-R-a. Zapravo, čini se da je malo serijskih automobila brže od novog monstruma iz Zuffenhausena.
Službeni brojevi kažu sljedeće: sprint do stotke za 3,4 sekunde (nesumnjivo bi bilo bolje da nije problema s prenošenjem snage na podlogu) i maksimalna brzina od 330 km/h, dok je cijena čak i neočekivano prihvatljiva s obzirom na kalibar najbržeg Porschea - 199.500 eura.
Njemački proizvođač planira ih proizvesti svega 500, za koje ne sumnjamo da će biti sretno udomljeni.