Devet centimetra duža, 4,5 šira, uz čak 10 cm više međuosovinskog razmaka - nova Octavia je itekako profitirala od VW-ove nove modularne platforme MQB
Osim što je prostranija, nova Octavia je i luksuznija. Na popisu dodatne opreme naći će se tako po prvi put adaptivni tempomat, sustav za prepoznavanje prometnih znakova, panoramski krov te elektronski kontroilrana šasija.
Ponudu motora činit će četiri benzinca i četiri dizelaša, a Škoda je zasad otkrila dva - oba su turbopunjena te raspolažu tehnologijom direktnog ubrizgavanja goriva. 1.8 TSI benzinac deklariran je na 180 KS, a 1.6 TDI dizelaš Greenline na 110 KS.
Svi motori standardno su opremljeni ručnim mjenjačima, dok će automatizirani DSG s dvije spojke biti dostupan uz nadoplatu. Do kraja iduće godine Škoda bi trebala predstaviti i najpaprenije vRS izdanje s dvolitrenim turbobenzincem iz Golfa GTI, kao i verziju s integralnim pogonom.
Octavia će svjetsku premijeru imati na nadolazećem autosalonu u Ženevi u travnju, a ostaje nam vidjeti hoće li automobil ostati pristupačan prosječnom džepu poput prethodnika.