BMW X5
Izvor: Promo fotografije / Autor: bmw
BMW X5
Izvor: Promo fotografije / Autor: bmw
Bilo je pitanje vremena kad će BMW s modelom X5 zaigrati na sigurno, a čini se da je zadnja serija, E70, predstavljena 2006., najbolje pogodila u potrošačku žicu
Kažemo to stoga što su u Münchenu odlučili ne mijenjati previše dobitnu formulu, pa se nova generacija najvećeg bavarskog SUV-a od prethodne na prvi pogled i ne razlikuje previše.
Automobil je uistinu porastao za 29 mm u dužinu, pet mm u širinu te je 14 mm niži i 90 kg lakši, uz podjednak međuosovinski razmak, no X5 za modelsku godinu 2014. prije izgleda kao redizajn nego kao nasljednik.
Dizajneri su izvana tek prekopirali neke vizualne elemente viđene na posljednjoj generaciji serije 3 i 5, a potom su istu pjesmu ponovili i u unutrašnjosti, kao što možete vidjeti u našoj fotogaleriji.
Kad automobil na jesen krene u prodaju, kupci će moći birati između tri motora. xDrive30d vozit će na unaprijeđeni trolitreni redni šestak sa 258 KS, a snažniji dizelaš, M50d M Performance, raspolagat će s tri turbopunjača koji iz šest cilindara izvlače 381 KS te mu je za sprint do 100 km/h potrebno tek 5,3 sekundi.
Jedini benzinac u ponudi u početku će biti 4.4-litreni V8 xDrive50i sa 450 KS. Svi modeli standardno dolaze opremljeni integralnim pogonom i automatskim mjenjačem s osam stupnjeva prijenosa.
Koncem godine, BMW će izbaciti još dva dizelaša i slabijeg benzinca, no najinteresantniji bi mogao biti sDrive25d - prvi X5 s isključivo stražnjim pogonom.