SIMPATIČNE ZVIJEZDE

Ovo su kućni ljubimci koji zarađuju velik novac na Instagramu

29.08.2017 u 14:23

Bionic
Reading

Društvene mreže samo su još jedan način promidžbe za razne proizvode. Tko god je dovoljno popularan danas na tome može i zaraditi - čak i ako je ljubimac!

Šestogodišnji francuski buldog Manny ima više od milijun obožavatelja na Instagramu, bio je na televiziji te ima i svoju kabinu na glazbenom festivalu. Zahvaljujući sponzorskim ugovorima, Manny se bavi i dobrotvornim radom.

Ljubimci koji gospodare društvenim mrežama rastući su trend. Na primjer, minijaturna ženka francuskog buldoga Chloe upola je manja od normalnog predstavnika svoje pasmine, pa je zato postala slavna. Njena slava privukla je sponzore iz svijeta ljepote i mode, a njena vlasnica postala je agentica za druge vlasnike sličnih ljubimaca.

bedtime for princess chlo 👑

A post shared by Chloe The Mini Frenchie (@chloetheminifrenchie) on

Ši-cu Potato McTatter poznat je po svojim kostimima, a čak se pojavio u emisiji 'The Today Show'.

Španijelka Toast morala je izvaditi trule zube, zbog čega joj iz usta cijelo vrijeme visi jezik. Internet se odmah zaljubio u nju i donio joj ugovor za knjigu te razna sponzorstva.

my plan for the weekend...#carbs #FBF 🍞🍞🍞🍞🍞

A post shared by TOAST MEETS WORLD™ (@toastmeetsworld) on

Francuski buldog Manny, kojeg smo spomenuli na početku, postao je poznat zahvaljujući sklonosti spavanju u umivaoniku.

Long weekend calls for long sink nap! 💤

A post shared by Manny The Frenchie (@manny_the_frenchie) on

Sponzorstva

Sponzorstva slavnih ljubimaca ovise o broju njihovih obožavatelja. Na primjer, za oko 100.000 ljudi koji ga prate na društvenim mrežama poznati ljubimac može dobiti oko 5000 dolara po objavi.

Iako je prilično logično to da ljubimci privlače sponzore koji se bave životinjskim proizvodima, to uglavnom nije tako. Dosta ih je u modi, kao i u nekim potpuno svakodnevnim brendovima koji izrađuju kućanske potrepštine.

'Brendovi vide vrijednost slavnih ljubimaca – pružaju im sve prednosti uobičajenih poznatih osoba na društvenim mrežama, no istovremeno privlače širu publiku', kaže Loni Edwards.

Toast, na primjer, među sponzorima ima Stainmaster, Febreze i Swiffer.

Chloe se na svom Instagramu 'bavi' putovanjima, modom i hranom, pa ima i slična sponzorstva.

photoshoot ready thanks to @UrbanDecayCosmetics 💄💁🏼 #UrbanDecay is cruelty-free & doesn't test on animals. how could anyone? #ad

A post shared by Chloe The Mini Frenchie (@chloetheminifrenchie) on

Manny nema agenta, već ga predstavlja njegov vlasnik Huang, a brendovi za koje je on zainteresiran uglavnom su oni koji proizvode organsku hranu za ljubimce te druge životinjama korisne proizvode.

Hey girl, I know frenchies fart alot, but don't worry I got us covered! 💨😉 . . @turtlewax #turtlewax #promoted #Shinesquad

A post shared by Manny The Frenchie (@manny_the_frenchie) on

Sponzorstva nisu jedini način na koji ljubimci zarađuju – tu su još knjige te roba poput majica, šalica i sličnih stvari.

Dobrotvorni rad

Slavni ljubimci zarađuju dovoljno da dio svog života mogu posvetiti i dobrotvornom radu.

Manny je, na primjer, dosad donirao više od 100.000 dolara uglavnom organizacijama koje se brinu za napuštene i zlostavljane životinje. Slatki psić ponekad ispuni i neku posebnu želju, poput posjeta djeci u bolnicama.

Mannyjev vlasnik Huang planira pokrenuti fond koji će vjerojatno prikupljati novac za borbu protiv raka te za djecu s invaliditetom.

Chloe surađuje s jednim od najstarijih društava za zaštitu životinja – Humanim društvom New Yorka – uglavnom kroz dobrotvorne modne linije za pse, od šalova do torbica za nošenje vrećica za pseći izmet.

netflix nugget #theOA

A post shared by Chloe The Mini Frenchie (@chloetheminifrenchie) on

Toast podupire usvajanje pasa, što nije posebno čudno s obzirom na to da je i sama bila spašena, a pokušava pridonijeti zatvaranju prodavaonica pasa.

Kakva im je budućnost?

Svaki trend ima svoj početak, vrhunac i zatim ga, na kraju, zamijeni nešto novo. Slavni ljubimci Instagrama tek su počeli biti popularni i još su u usponu.

Vlasnica Potatoa, Tracy Wong, počela je stavljati fotografije i snimke svog psa tek nakon što je duže vrijeme i sama na toj društvenoj mreži pratila jednog ljubimca.

'Postala sam opsjednuta. Rekla sam kako će, jednom kad ga nabavim, i moj pas biti zvijezda na Instagramu. Počelo je kao šala i nikad nisam očekivala da će doseći ovakve razmjere', rekla je Tracy Wong.

Draw me like one of your #FrenchFries 🍟 Happy #NationalFrenchFryDay! What's your favorite way to eat #Fries? 😉 #CurlyFries #Ketchup #Mayo 😍

A post shared by 👻🐤Potato_McTater | Shih Tzu (@potato_mctater) on

Sukobi

Ništa ne može u javnosti postojati bez nekakvog skandala, pa tako i u svijetu slavnih ljubimaca postoji nešto kontroverzno. Naime vlasnici spašenih životinja tvrde kako među slavnim ljubimcima postoje i oni koji su kupili svoje životinje, a pretvaraju se da su ih spasili.

Mnogi slavni ljubimci bore se protiv velikih uzgajališta pasa, organiziranih životinjskih borbi te bilo kakvog zlostavljanja životinja, dok istovremeno pokušavaju podići svijest o ljubimcima s posebnim potrebama te potaknuti ljude da usvajaju i one starije od njih.

Snoring away in the sink......😴😴☃️🐶 #frenchie #chicago #chitown #fbf #friday #flashbackfriday #flashback #sink

A post shared by Manny The Frenchie (@manny_the_frenchie) on