Francuski stil odijevanja jedan je od najpoznatijih i najtraženijih stoga ne čudi činjenica da je specifična haljina s potpisom francuskog brenda Sezane postala ogroman hit kod međunarodnih kupaca
Takozvana haljina Axelle brenda Sezane svaki put se uspijeva prodati u roku od 24 sata. Spomenuta haljina izvorno je dizajnirana za buduće mladenke i posebne prigode ali njezin svestran izgled čini da se svaki put iznova rasproda. Haljina Axelle na najbolji način utjelovljuje ležeran i neopterećen stil odijevanja Francuskinja s elegantnim detaljima od čipke, rukavima do lakta i detaljem gumba sedefastog sjaja.
Ova hit haljine vuče korijene iz 60- ih godina zahvaljujući A- silueti i čipki na leđima dok moderan izgled osigurava V-izrez dekoltea.
Na pitanje zašto se navedena haljina po cijeni od 1080 kuna uspijeva nekoliko puta uzastopno rasprodati u roku od 24 sata, pokušala je dogovoriti osnivačica brenda Sezane i njegova dizajnerica Morgane Sezalory.
'Ova haljina može se nositi u svakoj posebnoj prigodi ili na lijep ljetni dan', mišljenja je dizajnerica dodajući kako se ključ njezinog posebnog izgleda nalazi i u načinu stiliziranja.
'Osobno bih ju stilizirala s lijepim parom zlatnih salonki ili nakitom poput narukvica na obje. Ako ju planiram nositi u ležernom stilu kompletirala bi ju s tenisicama ili espadrilama i detaljem male marame omotane oko kose za šik izgled', otkriva kreatorica hit haljine.
Brend Sezane osnovan 2013. godine u povijest je ušao kao prvi francuski brend utemeljen na Internetu, a njegovi svestrani i poželjni odjevni komadi poznati su po potencijalu osiguravanja rasprodanog statusa, kao što je slučaj s takozvanim kardiganom Barry koji je 2017. godine postao toliki hit da je stvorena lista čekanja od 30 tisuća ljudi.