u duhu 60-ih

Ovu haljinu svi žele imati: Već je godinama u prodaji, a svaki put se rasproda u roku od 24 sata

01.03.2019 u 14:34

Bionic
Reading

Francuski stil odijevanja jedan je od najpoznatijih i najtraženijih stoga ne čudi činjenica da je specifična haljina s potpisom francuskog brenda Sezane postala ogroman hit kod međunarodnih kupaca

Takozvana haljina Axelle brenda Sezane svaki put se uspijeva prodati u roku od 24 sata. Spomenuta haljina izvorno je dizajnirana za buduće mladenke i posebne prigode ali njezin svestran izgled čini da se svaki put iznova rasproda. Haljina Axelle na najbolji način utjelovljuje ležeran i neopterećen stil odijevanja Francuskinja s elegantnim detaljima od čipke, rukavima do lakta i detaljem gumba sedefastog sjaja.

Ova hit haljine vuče korijene iz 60- ih godina zahvaljujući A- silueti i čipki na leđima dok moderan izgled osigurava V-izrez dekoltea.

  • +3
Haljina s potpisom Sezane Izvor: Promo fotografije / Autor: promo

Na pitanje zašto se navedena haljina po cijeni od 1080 kuna uspijeva nekoliko puta uzastopno rasprodati u roku od 24 sata, pokušala je dogovoriti osnivačica brenda Sezane i njegova dizajnerica Morgane Sezalory.

'Ova haljina može se nositi u svakoj posebnoj prigodi ili na lijep ljetni dan', mišljenja je dizajnerica dodajući kako se ključ njezinog posebnog izgleda nalazi i u načinu stiliziranja.

'Osobno bih ju stilizirala s lijepim parom zlatnih salonki ili nakitom poput narukvica na obje. Ako ju planiram nositi u ležernom stilu kompletirala bi ju s tenisicama ili espadrilama i detaljem male marame omotane oko kose za šik izgled', otkriva kreatorica hit haljine.

Brend Sezane osnovan 2013. godine u povijest je ušao kao prvi francuski brend utemeljen na Internetu, a njegovi svestrani i poželjni odjevni komadi poznati su po potencijalu osiguravanja rasprodanog statusa, kao što je slučaj s takozvanim kardiganom Barry koji je 2017. godine postao toliki hit da je stvorena lista čekanja od 30 tisuća ljudi.