PETE RADOVICH:

'P. Diddyja na setu prati 25 zaštitara'

11.08.2010 u 11:11

Bionic
Reading

Američki sportski producent hrvatskih korijena trenutno odmara na Pašmanu te otkriva kakvi su bili njegovi susreti sa celebrityjima i što misli o hrvatskom sportskom programu

Pete Radovich, Hrvat iz New Yorka, najveća je zvijezda Weekend Media Festivala koji će se održati od 23. do 25. rujna u Rovinju. Radovich je za svoj rad nagrađen impozantnom kolekcijom od čak 18 prestižnih kipića Emmy, piše Story. Trenutno odmara na otoku Pašmanu, rodnom mjestu njegove majke, te je otkrio gdje čuva brojne nagrade.

'Djeca se igraju s njima. Poklopilo se da su moji sinovi - desetogodišnji Luka, osmogodišnji Kristijan i četverogodišnji Marko - rodili tih godina kad sam osvajao nagrade, pa sam uz svoje ime Peter Radovich Jr. kao srednje ime dao ugravirati i ime po jednog od mališana. Svaki sin ima svoj kipić u sobi. Jednog sam darovao majci da ima čime tući orahe…'

Radovich, koji je producirajući ovogodišnje finale američkog nogometa Super Bowl sa 109 milijuna gledatelja potukao sve rekorde gledanosti u američkoj televizijskoj povijesti, otkriva kako se osjeća svakodnevno okružen svjetskim zvijezdama.

'Meni su zvijezde kao i obični ljudi. Neki su u redu, neki nisu. Jedini čovjek koji me fascinirao bio je Michael Jordan i, kad sam ga upoznao preko prijatelja, htio sam da svi moji bližnji čuju za to. Harrison Ford je super lik, pravi je profesionalac i bilo je ugodno raditi s njim. Isto kao i s Jay-Z-jem. On mi je najdraži od svih. U veljači sam izvrsno surađivao s njim. Na snimanju sam poveo djecu i rekao im da stoje podalje od seta. U stanci me Jay-Z pitao jesu li to moji klinci. Otišao je do njih, igrao se s njima i htio se fotografirati. Nevjerojatno je jednostavan čovjek. Došao je samo s jednim zaštitarom, za razliku od P. Diddyja koji ih je na set doveo 25. Bio je jako naporan i nije mi ostao u dobrom sjećanju. Inače volim odraditi svoj posao i da svatko ide svojim putem, nemam potrebu družiti se sa celebrityjima', kaže Radovich te daje svoju procjenu sportskog programa u Hrvatskoj:

'Najjednostavniji je što može biti, što je i logično jer nema konkurencije, a ni novca. Tu su četiri domaća programa, a kad igraju Hajduk i Dinamo ili Zadar i Cibona, ljudi će svejedno gledati. U Americi je konkurencija jaka i od sporta moraš raditi spektakl da bi imao gledanost. U Hrvatskoj sportski program kasni 30 godina u odnosu na američki. Ali zato vijesti, pogotovo one Nove TV, mogu parirati američkima.'