Dobra organizacija je pola puta do uspjeha. Ako vam majice, knjige, CD-i i sve ostalo stoji razbacano po sobi i pod prst debelom naslagom prašine, očiti je znak da vam je potrebna bolja organizacija prostora
1. KORAK
Bacite što vam ne treba
Ako vam se teško rastati se od nekih stvari, razmislite kada ste ih zapravo zadnji put koristili i zašto vam uopće trebaju. Tako će vam rastanak s onim što vam zaista ne treba biti mnogo lakši. Također, dobro je stari papir, staklenke ili plastične boce odvojiti od ostatka smeća i odnijeti u kontejnere za recikliranje.
2. KORAK
Odredite određen prostor za određene stvari
Nakon što ste se riješili onoga što vam zaista ne treba, odredite određene dijelove sobe (ili dijelove namještaja) za određene stvari. Primjerice, imate li policu, logična stvar je da ćete tamo staviti knjige. Ako niste baš neki knjiški moljci, neka na polici budu malene figurice ili ostali slatki poklončići koje ste dobili od bolje polovice ili prijatelja. Također, imate li stalak za CD-e, sve ih složite ondje. Bitno je u glavi posložiti gdje će vam što stajati i sljedeći puta kada, primjerice, dobijete novi CD, odmah ga staviti na stalak, a ne ga odložiti na stolu ili polici.
Također, bitno je da vam stol, ako ne cijeli, a onda barem polovica, uvijek bude slobodan za pisanje domaće zadaće ili učenje.
3. KORAK
Koristite kutije i naljepnice
Kutije za cipele ili slične stvari odlična su stvar za bolju organiziranost prostora. Primjerice, ako imate cijelu kolekciju razglednica ili sličnih stvarčica koje su vam srcu drage, upravo je stara kutija za cipele odlično rješenje! I naljepnice s natpisom također su dobra stvar - ako uzmete nekoliko kutija, dobro je svaku označiti naljepnicom da znate što je u kojoj. Za manje stvari, kao što su spajalice, gumbi ili nakit, može vam poslužiti i kutija u kojoj je bila krema ili limenka za instant kavu.
Kutije ili pletene četvrtaste košare, ako imate više love, pa si ih možete priuštiti, odlična su stvar i ako vam je soba poprilično mala i imate problema sa slaganjem robe u ormar. Tako jedna kutija/košara može biti za gaće, druga za grudnjake, treća za čarape i tako dalje. Slažete ili stvari ovako u ormar, ujutro, prije odlaska u školu, oblačenje će vam biti mnogo lakše nego da morate tražiti jednu čarapu u hrpi zgužvane odjeće!
4. KORAK
Provjeravajte stvari
Svakih nekoliko mjeseci, a najbolje vrijeme za to je promjena godišnjih doba, dobro je provjeriti stvari koje vam stoje po kutijama, ladicama, policama. Ovo je odlična prilika da se roba koja nije za određenu sezonu makne iza, a ona koje se sada nosi, pomakne naprijed, nadohvat ruke. I ako ste dobro organizirani, uvijek se može pronaći pokoja sitnica koja nam zapravo ne treba. Takve stvari dobro je iskoristiti, pa u kombinaciji s nečim drugim napraviti nešto novo, pokloniti nekom članu obitelji ili jednostavno odložiti za reciklažu.
Nakon što ste organizirali vlastitu sobu, osim što više nećete morati slušati čangrizavu prodiku svojih roditelja, možete im ponuditi svoj obrazac organizacije za organizaciju kuhinje, garaže ili podruma!