Novozelandska tinejdžerska pop senzacija vjerojatno nije očekivala strelovit rast popularnosti nakon objave debitantskog albuma prošle godine, no pjesma Royals pokazala se jednim od većih hitova 2013. godine
Kakve to veze ima s automobilima?
Refren glazbene uspješnice sadrži ime nedavno ugašenog Daimlerova brenda prestižnih luksuznih automobila - Maybacha.
Lorde pjeva: 'But everybody's like Cristal, Maybach, diamonds on your timepiece', a njezini malodobni fanovi, govorimo o stotinama tisuća tinejdžera, u nedostatku objašnjenja što je to Maybach, okrenuli su se internetskim tražilicama.
Budući da algoritmi pretraživača itekako veliku pozornost obraćaju cilju pretrage te onom tko ga vrši, oglašavanje prodaje Maybacha u posljednjih je nekoliko mjeseci skočilo za nevjerojatnih 233 posto.
Svakako nije pomoglo ni to što pretragu najčešće vrše većini oglašivača izuzetno važni i zahtjevni korisnici čiju je pažnju jako teško zaokupiti - takozvani milenijalci odnosno generacije rođene između 1980. i 2000. godine.
Dok informatičari ne pronađu rješenje kako po kupovnoj moći razlikovati znatiželjnike od onih koji si mogu priuštiti Maybach, prodavači skupocjenih luksuznih limuzina morat će plaćati veliku premiju na cijenu oglašavanja. Kao da im od gašenja brenda ionako nije dovoljno teško.