Svojom posljednjom reklamom Audi je uspio na noge podići gotovo sve automobilske medije s one strane Atlantika, no ne radi ovacija, već bacanja drvlja i kamenja
Proizvođač s logom četiri prstena i prije je znao provocirati konkurenciju, posebice svoje njemačke suparnike iz Muenchena i Sindelfingena, no ovaj put je na žulj stao Chrysleru.
Američka kompanija je prilikom nedavno minulog Superbowla emitirala dvominutnu reklamu za Chrysler 200 s Eminemom u glavnoj ulozi. Nabijena patriotskim elementima, s Eminemovom 'Lose Yourself' kao zvučnom podlogom i krilaticom 'uvezeno iz Detroita', reklama za Chrysler 200 postala je instant hit među američkom publikom.
Ne čudi stoga što je i najmanja naznaka plagijata uzrokovala pravu pomutnju među tamošnjim predstavnicima sedme sile. Reklama za novi Audi A6 Avant, naime, također traje dvije minute te koristi veoma sličnu zvučnu podlogu, a prema navodima pojedinih novinara, čak i scene i montažu koje neodoljivo podsjećaju na one iz Chryslerove reklame.
Američki proizvođač zasad nije odgovorio, no zato je Eminemova diskografska kuća Eight Mile Style najavila tužbu protiv Audija, kao i zahtjev za prekid emitiranja reklame sa spornom pjesmom.
U nastavku donosimo oba videozapisa. Pogledajte i zaključite sami koliko je Audi kriv ili nevin za optužbe kojima ga se tereti.