Kada je 2006. godine doživjela svoju premijeru na modnoj sceni, torba Edith s potpisom francuske kuće Chloe ubrzo je zaradila titulu it dodatka na modnoj sceni, a 15 godina kasnije to bi ponovno mogla postati zahvaljujući Gabrieli Hearst, novoj kreativnoj direktorici brenda
Početkom ožujka poznata urugvajsko-američka dizajnerica napravila je svoje prve korake na funkciji umjetničke direktorice brenda Chloe predstavljanjem kolekcije za novu sezonu jesen/zima.
Spomenutom kolekcijom, a koja je predstavljala savršenu ravnotežu između modnog utjecaja 70-ih i ekologije, Hearst je istovremeno oživila dobro poznatu torbu s potpisom Chloe.
Riječ je o modelu Edith predstavljenom 2006. godine, a koji je Hearst osvježila uz pomoć efektnih detalja od recikliranih materijala. Kako je otkriveno javnosti, nove verzije torbi Edith uskoro će se prodavati na dražbi, a sav prihod biti će doniran jednoj udruzi. Isto tako, francuska kuća Chloe na čelu s Gabrielom Hearst planira stvoriti 50 dodatnih verzija torbi za poznatu modnu trgovinu Mytheresa.
Za sve one koji neće imati priliku doći u ruke jedne od ovih torbi koje su istovremeno jedinstveni dodatak i umjetničko djelo, kuća Chloé doista ponovno izdaje torbui Chloe za sezonu jesen/zima, a njezine verzije u toplim bojama jeseni već su dostupne na stranicama poznatih modnih trgovina.