Nagradna igra All inclusive - Riječke ljetne noći koja promovira festival Riječke ljetne noći, udružila je snage kako bi Rijeku predstavila i brendirala kao pravu turističku destinaciju
Najbolji povod za razvoj kulturnog turizma svakako su Riječke ljetne noći, koje već osmu godinu zaredom Riječanima, ali i njihovim gostima predstavljaju bogat i mozaičan kulturni program.
Dobitnike nagradne igre očekuje potpuno poseban doživljaj Rijeke za dvoje: VIP ulaznice za Riječke ljetne noći, tj. operu 'Cavalleria Rusticana' ili predstavu 'Baba Jaga je snijela jaje', noćenje u Hotelu Bonavia, ručak ili večeru u restoranu Le Mandrać, šoping kroz poklon paket L'Occitane, kao i razgled znamenitosti Rijeke turističkim autobusom uz pratnju vodiča.
Ova bogata i vrijedna nagradna igra odvijat će se na portalu www.teklic.hr, u dva kruga. Prvi krug započinje 20. lipnja, a nagradna igra traje do 10. srpnja. Da osvoje All inclusive tretman, čitatelji će morati odgovoriti točno na postavljena pitanja vezana za sudionike nagradne igre, a najsretniji će imati priliku doživjeti sve čari Rijeke.
Koncept All inclusive – Riječke ljetne noći osmislila je i realizirala marketinška agencija Libra, ujedno i izdavač Teklića, a projekt podržava HNK Ivana pl. Zajca i TZ Grada Rijeke. Nagradna igra zamišljena je u cilju brendiranja Rijeke kao važne turističke destinacije, u čemu kultura ima značajnu ulogu.