Nakon što je bliskoistočni kapital ušao u Daimler, bilo je pitanje vremena kada će sličnu odluku donijeti i neki drugi europski proizvođač s problemima s likvidnošću
Porsche je na vrhu ove ljestvice. Njemački proizvođač značajno se zadužio prije početka financijske krize koja je prodrmala temelje svjetskih gospodarstava kako bi preuzeo većinski udio u Volkswagenu.
Porsche se nalazi u problemima budući da mora refinancirati oko 9 milijardi eura duga. Njemački proizvođač navodno može namaknuti nešto više od sedam milijardi, dok preostali iznos pokušava isposlovati od njemačke vlade u obliku kratkoročne pozajmice.
Ipak, proizvođač sportskih automobila i SUV-ova nije spreman sve nade položiti na jednu srećku, pa su u Stuttgartu odlučili započeti razgovor s investicijskom vlasti države Katar. Ukoliko dođe do dogovora, kako prenosi Financial Times, ova bogata bliskoistočna zemlja preuzela bi 25 postotni udjel u Porscheu koji vrijedi oko dvije milijarde eura.
Možda ovako značajan ulazak stranog kapitala u Porsche ipak natjera Njemačku vladu da brže reagira po pitanju ustupanja traženog kratkoročnog kredita.