ISTRAŽIVANJE POTVRDILO

Potrošači više vjeruju proizvođačima auta nego hrane

04.02.2011 u 11:03

Bionic
Reading

Povjerenje se teško stječe i lako gubi, no unatoč problemima s kojima se automobilska industrija susreće iz dana u dan, čini se da kotira više nego dobro među potrošačima

Istraživanje provedeno na više od 5.000 ljudi u 23 zemlje pokazalo je da automobilska industrija, odmah nakon tehnološke, uživa najveće povjerenje među potrošačima. Visokom rejtingu u prilog govori i činjenica da su ispitanici bili između 25 i 60 godina starosti, akademski obrazovani te unutar prvih dvadeset i pet posto po primanjima za svoju dobnu grupu.

Svakom ispitaniku postavljen je niz upita, a ispitivače je ponajviše zanimalo koliko vjeruju da će određena industrija uvijek činiti 'ispravan potez'.

69 posto ispitanika lansiralo je automobilsku industriju ispred telekomunikacijske, one hrane i pića te biotehnološke, a tek se tehnološki sektor sa 89-postotnim povjerenjem smjestio ispred automobilskog.

Razlog tako dobre pozicije automobilske industrije među potrošačima analitičari pronalaze u dobrovoljnim povlačenjima vozila zbog servisnih akcija koje su obilježile minulu godinu, kao i sve većoj inicijativi automobilskog sektora u smjeru ekoloških tehnologija.