Nakon što je sredinom svibnja otkriveno kako će nogometaš Mateo Kovačić i njegova supruga Izabel Kovačić postati roditelji prvi put, lijepa ekonomistica i poduzetnica skrivala je trbuščić kao zmija noge te je na društvenim mrežama objavljivala isključivo stare fotografije. Sretnu vijest Izabel je potvrdila za javnost u novoj modnoj kampanji koju je snimila za svoj brend Lunilou
Vijest o trudnoći Izabel Kovačić proširila se medijima brzinom svjetlosti, no vlasnica brenda Lunilou i supruga našeg reprezentativca nije se javno oglašavala o ovoj temi. Najnoviju modnu kampanju svog brenda iskoristila je za potvrdu nagađanja o trudnoći, zablistavši u lepršavoj bijeloj mini haljini koja je konačno otkrila ono što su svi čekali - trudnički trbuščić.
Uvijek inovativni u dizajnu, uporni u ostvarivanju vlastitih ciljeva, a to je kombiniranje ekološke osviještenosti i modnog izričaja, Lunilou je i ovoga puta svojom novom kolekcijom uspio oduševiti. Najmekši organski pamuk pretvoren je u neodoljive retro komade koji će savršeno pristajati bebama, ali i malo većoj djeci, omogućujući im udobnost pokreta i slobodu kretanja.
'Ovo je kolekcija na kojoj smo dugo radile i koju smo vrlo pažljivo smišljale. Kako smo i same pobornice slow fashiona, kroz vlastiti brend pokušavamo svoje kupce educirati o važnosti kvalitete i čistoće materijala koju kupuju i stavljaju na svoju te kožu svoje djece. Upravo iz tog razloga naša je odjeća izrađena od 100 posto organskog pamuka koji svojim sastavom jamči nevjerojatnu mekoću i podatnost', izjavila je Izabel Kovačić, a trenutno sa suprugom Mateom provodi vrijeme u Hrvatskoj.
Izabel je sa sestrom Ivanom prije nekoliko godina pokrenula modni brend Lunilou kako bi roditeljima ponudili sigurnu odjeću za njihove male nasljednike. Djeca su im, kako kažu, uvijek najbitnija, a ujedno i najosjetljivija na okoliš koji ih okružuje. Upravo iz tog razloga proizvodi su pažljivo odabrani zbog svoje kvalitete, čistoće i dizajna.
'Kao i u svakoj kolekciji, dizajn je prilagođen našoj eko viziji i misiji. Svaki komad je poput malog platna koji se maštom i kreativnošću može pretvoriti u stilsko umjetničko djelo. Naš dizajn je vrlo umjeren, a boje su vrlo prirodne i pastelne. Ovakav princip održavamo već nekoliko godina i jako smo ponosni na činjenicu da je upravo ovakav pristup modi ono što privlači naše kupce. Frotir i muslin su nam u fokusu ove kampanje, a koja nam je možda jedna od najdražih dosad,', objasnila je Ivana Čirjak.