Kao najveću manu električnih automobila, ako zanemarimo visoku početnu cijenu investicije, vlasnici ističu predugo vrijeme punjenja baterije te kratku autonomiju
Čak i najbržim sustavima trebaju najmanje dva-tri sata da napune bateriju, a i one najnaprednije, s najvećim kapacitetom, u realnim uvjetima jedva mogu ponuditi polovinu autonomije jednog prosječnog benzinskog ili dizelskog rezervoara.
Vizionarska kompanija Better Place osmislila je način kako da doskoči navedenim problemima. Tvrtka sa sjedištem u SAD-u prikupila je 850 milijuna dolara koje je planirala uložiti u niz energetskih stanica koje bi vlasnicima nudile trenutnu zamjenu prazne za punu bateriju.
Better Place je otvorio podružnice u Izraelu i Danksoj te od Renaulta ambiciozno naručio 100.000 električnih Fluenci. Od 2007. do konca 2012. prodano je svega 2.500 automobila.
Nažalost, kompanija nije oformila suradnju s drugim proizvođačima, te je tržištu ponudila samo jedan model automobila što se u kombinaciji s nedostatnom infrastrukturom od tek dvadesetak stanica pokazalo - pogubnim.
Nakon što su potrošili sva sredstva u BetterPlaceu su prijavili bankrot.