Svaki proizvođač drugačije interpretira proces takozvanog redizajniranja. Jedni se orijentiraju na dizajn, drugi na mehaniku, a treći na oboje
Ovi potonji su nam najdraži, no ako već moramo birati, uvijek se radije odlučujemo za unapređivanje mehanike nego dizajna. U Audiju su očito smatrali da njihov kompaktni SUV Q5 izgleda dovoljno dobro i nakon četiri godine te da mu zatezanje bora nije isuviše potrebno.
Sretno, stoga, s prepoznavanjem razlika.
Zato je pogonska paleta pod poklopcem gotovo u cijelosti izmijenjena. Q5 je dobio nove dizelaše, benzince i, po prvi put, hibridni sklop.
2.0 TDI sada je dostupan sa 143 i 177 KS, dok je 3,0-litrenom V6 na raspolaganju 245 KS. Najslabiji benzinac, 2.0, razvija 225 KS, dok je 3.2-litreni V6 zamijenjen trolitrenom izvedbom sa 272 KS. Što se tiče hibridnog sklopa, on je sazdan od dvolitrenog turbobenzinca sa 211 KS uparenog sa 54 KS snažnim elektromotorom i osmerostupanjskom automatikom.
Audi deklarira performanse kao sprint do stotke za 7,1 sekundu, 225 km/h maksimalne brzine te potrošnju u kombiniranom ciklusu od 6,9 litara na stotinu kilometara.
Svi modeli osim najslabijeg dizelaša standardno su opremljeni integralnim pogonom Quattro te su u Njemačkoj, u prosjeku, poskupili za 150 eura.