Početkom 90-ih Renault i Williams žarili su i palili Formulom 1, a iz te dominacije iznikao je jedan od ponajboljih paprenih kompakata svih vremena
Autoexpress sada prenosi da se dvojac ponovno našao na istoj valnoj duljini te kako će nas uskoro iznenaditi novom specijalnom izvedbom Clija. Ovaj put neće biti riječ tek o kozmetičkim preinakama kao što je bio slučaj kod serije Gordini, pišu Britanci, već će se dvije kompanije pobrinuti da iza novog projekta stoje sirove performanse.
Clio Williams tako bi trebao dobiti dvolitreni turbobenzinski motor sa 240 KS, čime bi došao nadomak tek 7 KS snažnijem većem (i težem) bratu Meganeu RS. Snaga bi se standardno prenosila prednjim kotačima, dok bi šasija trebala biti zasnovana na RS Clio Cupu, a ovjes na onom Clio Trophyja iz 2005. Kočnice bi pak bile preuzete s ovogodišnjeg najbržeg automobila s prednjim pogonom na Nurburgringu – Megane Trophyja
Sve ovo zvuči gotovo predobro da bi bilo istinito, no obzirom na to da iduće godine stiže nova generacija Clija, paprena izvedba Williamsa mogla bi se pokazati kao zasluženo, konačno hura i zbogom uspješnom malom francuskom automobilu.