Tatin Nano pokupio je nemali publicitet u posljednjih godinu dana. Ne događa se, naime, svaki dan da proizvođači automobila predstave vozilo koje košta svega 2.500 američkih dolara
Premda smo sumnjali da će se u doglednoj budućnosti naći proizvođač koji bi pokušao konkurirati u ovako niskom cjenovnom rangu, na izazivača ipak nismo morali dugo čekati. Renault-Nissanov izvršni direktor Carlos Ghosn najavio je da će francusko-japanska alijansa do 2012. proizvesti automobil koji će koštati manje od 2.500 američkih dolara.
Razvoj automobila zasad sporo napreduje obzirom da Renault-Nissan i njihov indijski partner, proizvođač skutera u čijim će se pogonima izrađivati automobil - Bajaj Auto – nemaju iskustva u izradi ovako jeftinog vozila.
Renault-Nissan trenutno zauzima manje od jedan posto indijskog tržišta automobila koje se godišnje mjeri u dva milijuna prodanih vozila, a do 2012. bi moglo porasti na šest milijuna. Renaultov izvršni direktor medijima je poručio da Renault-Nissan nema namjeru izrađivati samo lijepe automobile o kojima će ljudi sanjariti no koje si neće moći priuštiti.
Baš kao i Tata s Nanom, i Renault-Nissan planira svog najjeftinijeg predstavnika distribuirati i na zapadnim tržištima, no takav bi model, zbog brojnih unapređenja, bio primjetno skuplji.