U stvaranju liste najpoželjnijih komada na svjetskoj modnoj sceni, poznata modna tražilica Lyst analizira i filtrira preko osam milijuna modnih artikala na osnovu učestalosti spominjanja na društvenim mrežama, pretraživanjima na stranicama i na koncu prodaje u tisućama internetskih trgovina
U posljednjem kvartalu 2020. kupci su, prema podacima Lysta, tražili modnu utjehu i zaštitu. Puffer jakne postale su modna kategorija broj jedan, s pretraživanjima povećanima za 174 posto, između ostalog potaknuta većim porastom šetnji i druženja na otvorenom zahvaljujući pandemiji.
Po prvi puta otkako Lyst pažljivo prati navike modnih kupaca, isti je proizvod osvanuo na vrhu ljestvice najpoželjnijih ženskih i muških modnih komada.
Riječ je o modelu retro jakne Nuptse s potpisom američkog brenda The North Face iz 1996. godine.
Kombinirajući tehničke performanse s ponešto pristupačnijom cijenom od konkurencije poput jakni brenda Moncler i Canada, jakna Nuptse brenda The North Face odgovara trendu modne nostalgije za 90-ima, a društvenim je mrežama uspjela u potpunosti zavladati.
Uz pufaste jakne, u posljednjem kvartalu 2020. godine papuče i klompe bile su još jedna od bitnih kategorija, s pretraživanjima povećanima za 242 posto u usporedbi s istim razdobljem 2019. godine. Prepoznatljive klompe Boston s potpisom njemačkog brenda Birkenstock postale u drugi najpoželjniji ženski proizvod, točnije njihova toplija verzija.
Potrage za klompama i natikačama povećale su se za 367 posto u posljednjim mjesecima 2020. godine, dok se neobložena verzija Boston pojavljuje na popisu najpopularnijih proizvoda za muškarce u drugom uzastopnom tromjesečju.
Kako potrošači više vremena provode oko kuće, porasla je potražnja za udobnom, praktičnom obućom koja je zimski sigurnija od sandala.
Američki brend UGG Australia također ima proizvode na oba popisa u ovom tromjesečju, sa svojim klasičnim ultra mini čizmama - koje su nosili modeli uključujući Irinu Shayk i Joan Smalls.
Plišani, gornji dio trenirke kakvog je u svojoj kolekciji modnoga brenda SKIMS predstavila slavna Kim Kardashian postao je šesti najpoželjniji proizvod u kategoriji ženske mode.
Iako posljednji mjeseci u 2020. godini nisu isključivo potrošeni na izležavanje u sofi, Netflix kao omiljena razbibriga mnogih nastavio je nadahnjivati gledatelje na pokazivanje kupovne moći. Takozvana Snapshot torba brenda Marc Jacobs smjestila se na osmo mjesto najpoželjnijeg modnog komada, a sve zahvaljujući Netflixovoj seriji 'Emily u Parizu' i njezinoj glavnoj protagonistici.