U Victoria's Secretu su odlučili da više neće 'uvoziti' skupocjene kreacije drugih dizajnera, već će lansirati vlastite kolekcije za koje je zadužen njihov dizajnerski tim
Dok skuplji brendovi lansiraju jeftinije kolekcije, jeftiniji očito lansiraju – skuplje
Jedan od njih je i najpopularnija modna kuća specijalizirana za donje rublje, Victoria's Secret. Najnoviju kolekciju, puštenu u prodaju u srijedu, čine grudnjaci čija je cijena od 570 do 919 kuna, gaćice i halteri od 228 do 395 kuna te kombinezoni i bodiji po cijeni od 920 do 1269 kuna. Iako su još uvijek znatno jeftiniji od luksuznih marki, poput La Perle, riječ je o barem dvostruko većim cijenama od onih koje inače imaju u ponudi.
Novom kolekcijom u Victoria's Secretu mijenjaju dosadašnju strategiju. Naime, dosad su u dućanima uvijek držali i manju količinu skupocjenih brendova, poput Chantelle Thomas.
'Odlučili smo se za ovu varijantu jer smo shvatili da u tvrtki imamo izvrsne dizajnere te da ne trebamo 'uvoziti' tuđe kreacije', rekao je Ed Razek iz Victoria's Secreta.
Spomenut ćemo svakako i da model koji reklamira novu, luksuznu kolekciju, izgleda savršeno. Sigurni smo da je neće pratiti tračevi o katastrofama u Photoshopu, koji se često znaju omaknuti Victoria's Secretu, a čini se da neće biti mjesta ni premršavim, anoreksičnim modelima.