Romeo Beckham, sin slavne Victorije i Davida, još prošle godine napravio je debi u svijetu modelinga, a sada je ponovno zaštitno lice božićne kampanje kultnog britanskog brenda Burberry
Presladak 12-godišnji Romeo Beckham vješto je krenuo stopama svoje majke u svijet mode, a sudeći prema njegovu angažmanu, to mu savršeno polazi za rukom. Glavni kreativni direktor Burberryja, Christopher Bailey drugi put odabrao je Romea za svoju kampanju. Ovoga puta riječ je o blagdanskoj, pod nazivom 'Iz Londona s ljubavlju', a ovaj tinejdžer u kratkom videu pokazao je koliko se dobro snalazi pred kamerama pred kojima je čak i zaplesao.
'Lijepo je bilo raditi s talentiranim ljudima. Romeo je šarmantan i ima veliku energiju. Oduševljena sam zbog činjenice da ima glavnu ulogu u našoj svečanoj kampanji' rekao je Christopher Bailey govoreći o kampanji i radu s mladim Beckhamom.
Osim Burberryjevog balonera, Romeo u ovoj kampanji nosi šal od kašmira kojemu je cijena vrtoglavih 315 funti, što bi, preračunato u kune, iznosilo nešto više od tri tisuće kuna.