Upornost se isplati

Studij na Algebri dao mi je širinu, a Human nastavlja poticati moju kreativnost i kritičko razmišljanje

12.07.2019 u 08:24

Bionic
Reading

Paula, Human Digital Strategist, završila je preddiplomski studij digitalnog marketinga na Algebri. Već je na prvoj godini gradivo s fakulteta počela primjenjivati u praksi, radeći za poznate hrvatske digitalne agencije - tako je nakon tri godine studija već imala tri godine rada u praksi. Kaže da je sve što danas radi postigla zahvaljujući znanjima koje je stekla na Visokom učilištu Algebra te vlastitoj upornosti i trudu.

Što točno radiš u Humanu, koje su tvoje glavne obaveze i aktivnosti i kako izgleda tvoj radni dan? - Kako je to raditi za Human i što točno radiš?

U Human sam došla na poziciju Junior Digital Strategista. Dnevne obveze ovise o tipovima projekata na kojima radim tako da je svaki dan drugačiji. Pripremam i sudjelujem kao član tima na radionicama planiranja projekata, radim testiranja prototipova na korisnicima, digitalne marketinške strategije i vodim projekte izrade web aplikacija... Ova pozicija od mene zahtijeva da razmišljam o široj slici, psihologiji korisnika, njihovim navikama i potrebama, ciljevima klijenata - i da tražim rješenja koja će zadovoljiti i korisnike i klijente.

Super mi je što sam okružena seniorima koje uvijek mogu pitati za savjete i koji me mentoriraju. To je za mene najveća vrijednost. Volim dinamiku ovog posla, ali ne bih mogla bez opuštene atmosfere i zezancije koju mi Human daje. Imamo fleksibilno radno vrijeme što mi je jako bitno. Mislim da je prošlo vrijeme kada si zatvoren u uredu od 9:00 do 17:00. Volim fleksibilnost koju mi posao daje jer jutarnju kavu volim piti u miru, a ponekad mi odgovara potegnuti u noćnim satima. Na taj način tvrtke mogu funkcionirati samo ako imaju obiteljsku atmosferu. Moraš pridonijeti obitelji da bi mogao uzeti. Mi si uzmemo kavu na suncu, rad s mora, no posao mora biti napravljen u roku i na visoko kvalitetnoj razini. Bez obzira na poziciju.

Što bi preporučila onima koji tek žele ući u ovo područje jer ih zanima, ili možda onima koji se u njemu žele profesionalizirati? Kako to najbolje napraviti, u slučaju onih koji razmišljaju o studiju digitalnog marketinga?

Preporučila bih im da detaljno pogledaju studijski program i otiđu na studij razgovarati s voditeljima i profesorima. Bitno je odabrati studij koji se prilagođava trendovima, daje ti teorijsko znanje, ali i praktične vještine. Bitno je imati zdrave odnose s profesorima, a ne hijerarhijsku atmosferu u predavaonici. No čak je i uz takav studij potrebna proaktivnost, praćenje trendova te rad u praksi, bilo na praksi ili na određenim projektima. Na taj način brže se i kvalitetnije razvijaš. To je najveća odskočna daska za uspješnu karijeru ako si dovoljno odgovoran i proaktivan za iskorištavanje takve prilike.

Koliko ti je za trenutačni posao relevantan studij i iskustvo koje si stekla tijekom studija digitalnog marketinga? Na koji se još način trebaju usavršavati stručnjaci za digitalni marketing?

Znanje i iskustvo koje sam stekla na studiju digitalnog marketinga, uz trud i upornost, glavni su razlozi zašto danas imam priliku sjediti na svom radnom mjestu. Studij na Algebri mi je dao širinu koja je izuzetno bitna. Moraš znati što se sve nudi i probati razna područja da bi znao što od toga zapravo želiš raditi. Edukacija ne prestaje na studiju. Čak i za vrijeme studiranja, moraš samostalno pratiti trendove, uključiti se na različite projekte i idealno, otići na praksu. Neopisiv je osjećaj kada nakon teorije i vježbi na faksu, sjedneš u agenciju i kreneš raditi sa stvarnim, poznatim klijentima i kada vidiš projekte na kojima si radio kako se realiziraju.

Što ti se najviše svidjelo na studiju - i koliko su bili korisni predmeti koji nisu možda nužno vezani direktno uz struku već više uz soft skillse?

Na studiju mi se najviše svidio odnos s profesorima i asistentima. Njihova posvećenost i predanost radu su me oduševili. Vjerojatno iz razloga jer na Algebri profesori ne pate na titule već uživaju slušati kritička razmišljanja studenata. Uz to, uvijek su na raspolaganju. Ne treba biti vezano za njihov predmet, pitaj ih što god i kada god, potrudit će se pomoći ti. Ako i nemaju odgovor, tražit će ga s tobom.

Svi predmeti preddiplomskog studija bili su korisni, ne samo za radno mjesto već i za preispitivanje samog sebe. Pogotovo oni koji su u fokusu imali soft skills - komunikaciju, kritičko razmišljanje, leadership, timski rad... Kroz godine rada shvatila sam kako je komunikacija jedna od najbitnijih vještina. Ako ne znaš dobro iskomunicirati što i zbog čega misliš da bi bilo dobro napraviti, teško da ćeš uspjeti realizirati. Kritičko razmišljanje je također iznimno bitno, preispitivanje svega, a ne slijepo kimanje glavom. Human potiče argumente i kritičko razmišljanje. To znači da pobjeđuje ideja koja je snažnija, a ne ideja koja je došla od najviše rangiranog člana tima. Svijet bi bio ljepše mjesto kada bi svugdje bilo tako. Slijepo klimanje glavom nadređenima više se ne bi trebalo cijeniti. Treba se cijeniti kritičko razmišljanje i argumentiranje.

Kakvi projekti te najviše vesele, koji su najveći izazov?

Mlada sam i ambiciozna, sve me veseli. Veseli me svaki izazov i svi klijenti. Naravno, imam i loše dane kada bi najradije otišla prodavati sladoled na plažu. No kada se izboksam s tim danima i težim izazovima, shvatim da su takve situacije najbolje jer iz njih najviše učim. Na poslu sam okružena nesebičnim i ambicioznim ljudima. Međusobno se motiviramo i educiramo. Na prezentacijama petkom, uz pivo nakon posla, gdje god stignemo. Većina vremena u životu provedemo na radnom mjestu, to je činjenica koju ne treba ignorirati. Iz tog razloga bitno je raditi ono što voliš i s ljudima s kojima je ugodno raditi, a odabir pravog studija prvi je korak u tom smjeru.