Dragi čitatelji, pred vama je Subaru koji to zapravo nije. Znamo da ovakav uvod zvuči neuobičajeno, no dopustite nam da objasnimo
Kao prvo, već nam je dozlogrdilo da nam Toyota i Subaru iz godine u godinu predstavljaju koncepte zajedničke suradnje na sportskom kupeu za široke mase. Ovaj put Japanci tvrde kako je konceptna izvedba za Los Angeles finalna, kako vjerodostojno prikazuje konačan proizvod te kako ćemo serijski automobil doista, stvarno, 100 posto, ziher vidjeti na autosalonu u Tokiju koncem mjeseca.
Bili živi pa vidjeli, no dok se to ne dogodi, zadržavamo pravo na skepsu.
Razlog zašto nas BRZ dodatno zbunjuje jest taj što ni po čemu nije nalik sportskim Subaruima na koje smo dosad navikli. Za početak - izgleda odlično, seksi štoviše, a snagu umjesto na sva četiri kotača prenosi isključivo na stražnju osovinu.
Pod poklopcem se nalazi dvolitreni četverocilindrični bokser, no umjesto turbopunjača tu je Toyotina tehnologija direktnog ubrizgavanja D-4S, a umjesto automatike - šesterostupanjski ručni mjenjač. Jesmo li spomenuli da BRZ leži 120 mm niže od bilo kojeg Subija trenutno u ponudi?
Podaci o performansama zasad su nepoznanica, no ne treba biti inženjer strojarstva kako biste zaključili da BRZ ima sve predispozicije da bude najzabavniji sportski automobil iz Zemlje Izlazećeg Sunca otkako je Nissan lansirao GT-R.
Prve fotografije koncepta detaljno poučite u našoj fotogaleriji i držite fige da nas Japanci ne muljaju te da će prodaja doista otpočeti na proljeće iduće godine.