Britanski modni brand Burberry, čiji su zaštitni znak kvalitetna pletiva, planira proširiti ponudu dječje i sportske odjeće te osobito kožnih modnih dodataka. Iz tvrtke poručuju da je pravo vrijeme za širenje jer su ljudi opet počeli kupovati, i to robu koja traje
'U svijetu je došlo do velikog zamaha u kožnom sektoru. Uvjeren sam da je pravi trenutak da Burberry ponudi novu vrstu robe, poput cipela i remenja, jer tržište upravo to traži', rekao je Christopher Bailey, nedavno promaknut u glavnog kreativnog direktora modne kuće.
Iza ovog branda stoji 153-godišnje uspješno poslovanje, a profit je prvoj u polovici godine, s obzirom na financijsku krizu, pao manje od očekivanog. Bailey je također naglasio da je, s druge strane potrebe za novotarijama, kriza ponukala Burberry da još više njeguje i ističe i svoje uvriježene vrijednosti: desetljećima neupitnu kvalitetu.
'Potrebno je razumjeti svoje korijene i nasljeđe. Naša je strategija usredotočiti se na ono što jesi i kad je riječ o novitetima', objašnjava Bailey. Naglasio je da su ljudi malo pomalo počeli opet kupovati, ali ih je kriza naučila da žele stvari koje traju.