Victoria Beckham u suradnji s Mangom lansirala je kolekciju prepunu bezvremenskih komada, a reakcije su, posve očekivano, redom vrlo pozitivne
Sudeći po svemu, bivša Posh Spice napravila je odličan posao sa španjolskim brendom poznatim po trendi komadima pristupačnih cijena.
Kolekcija Victorije Beckham i omiljenog španjolskog high street brenda pokazala se sjajnim poslovnim potezom, a na dan dolaska dugo očekivane modne linije u Mangovu londonsku trgovinu u Oxford Streetu još prije otvaranja stvorio se red nestrpljivih kupaca.
Još kao dvadesetogodišnja članica all girl benda Spice Girls, Victoria je izjavila da želi biti 'slavna kao Persil automatic', a sada, kada je već ušla u šesto desetljeće, bivša pop zvijezda i danas uspješna dizajnerica ostvaruje svoj plan. U utorak 23. travnja njezina debitantska dizajnerska kolekcija za Mango stigla u odabrane trgovine i na online stranicu brenda, a interes je ogroman. Kolekcija koja sadrži sakoe, elegantne hlače i trendi slip haljine pokazala se iznimno popularnom kod kupaca.
U intervjuu za WWD, Beckham je otkrila da je odlučila raditi s Mangom da bi što širi krug kupaca upoznala s onim što smatra relevantnim i bitnim za svoj brend i estetiku.
Kupci koji su razgledavali trgovinu na Oxford Streetu uglavnom su bile milenijalke, odrasle gledajući Beckhama u 90-ima. Iako si mnoge nisu mogli priuštiti potrošiti četverocifrene znamenke na sako s Victorijinim potpisom (svoj brend je pokrenula još 2008.), ipak su bile spremne potrošiti oko 180 funti na njezinu kolaboraciju s Mangom.
'Nemam određeni budžet za danas. Volim Victorijin brend, ali mogu samo sanjati kupnju nekog posebnog komada. A zahvaljujući ovoj liniji mogu ih imati više', rekla je fashionistica u Londonu dok je razgledavala ponudu u Mangu.
Deborah Ogden, stručnjakinja za osobno brendiranje, rekla je da je odluka o partnerstvu s Mangom dio šire strategije. 'Brend se temelji na povezivanju, a suradnjom s Mangom ona proširuje svoju publiku i daje im priliku da kupe njezin brend. Ovo može biti početna razina, ali s godinama taj odnos može rasti, naprimjer putem šminke i na kraju njezine istoimene modne marke', dodala je.
Ova kolekcija posljednja je u nizu suradnji luksuznih dizajnera koje su ovog mjeseca predstavili trgovci tzv. brzom modom. H&M se tako udružio s mladim dizajnerom Rokhom, a & Other Stories s otkačenom kineskom dizajnericom Susan Fang te se njihovi komadi još uvijek mogu pronaći u trgovinama.
Iako je Mango igrao na sigurno odabravši dobro poznato ime i snažno se oslanjajući na ono što su kupci nazvali 'tipičnom VB estetikom', koja se sastoji od prigušene palete boja i jednostavnih silueta, to je strategija koja se pokazala plodonosnom. Do podneva Mango je u potpunosti rasprodao nakit i kupcima je savjetovano da se pridruže listi čekanja za komade, uključujući crnu slip haljinu.
OMILJENI KOMAD
Sama sebi je najbolja reklama: Victoria Beckham sve je očarala u ovoj haljini s vlastitim potpisom
Suradnja je veliki uspjeh za Mango, ali Victoria Beckham će biti jednako zadovoljna. To učvršćuje njezin status, ne samo kao dizajnerice koja sad ima doseg daleko izvan 'elitnih prvih redova', već i kao vlasnice prepoznatljivog, samostalnog brenda. Njezin suprug David također je zaslužan za pokretanje 'brenda Beckham' zahvaljujući reklamama za Pepsi i suradnjom s H&M-om, no Victoria sad samo grabi prema vrhu.
U ranim danima karijere mudro je isklesala svoj imidž Posh Spice, tijekom nultih uvelike se oslanjala na estetiku WAG-sica prije nego što se povukla iz te uloge u pokušaju da postane modna dizajnerica koju se ozbiljno shvaća.
I trud se isplatio. Godine 2022. odlučila je zadržati atelje u zapadnom Londonu, ali i ponovno postaviti reviju u Parizu. Dvije godine kasnije i dalje ima važno mjesto na revijama Tjedna mode, a slavna Anna Wintour ponosno sjedi pored Davida i njihovih četvero djece. Svoj brend je uspješno proširila, pa se sada pojavljuju i naočale, torbice, šminka i parfemi - tako da je prošle godine prvi put ostvarila dobit, piše The Guardian.
Četverodijelna Netflixova serija iz prošlog listopada dodatno je gurnula brend Beckham u zvjezdane visine. Prikazujući Davidovu nogometnu karijeru, prikupila je više od 3,8 milijuna gledatelja tijekom prvog tjedna, a isječci zadirkivanja slavnog para postali su viralni. Poduzetni Beckhamovi brzo su pretvorili meme u robu, pa smo mogli vidjeti i majice s natpisima 'Davidova žena' i 'Moj tata je imao Rolls-Royce' u prodaji na victoriabeckham.com. S dobrim osjećajem za biznis to se brendiranje neprimjetno i savršeno prirodno uklapa u njezin osobni život, pa je na proslavi 50. rođendana i slavne goste odjenula u komade sa svojim potpisom.
Među zvjezdanim gostima bila je i Salma Hayek u društvu supruga François-Henrija Pinaulta, izvršnog direktora Keringa. Ostali gosti, uključujući Toma Cruisea i Evu Longoriju, dobili su poklon vrećice u kojima su bile svijeće s brendom Victoria Beckham i majica s natpisom 'J**** **, već mi je pedeset'. Victoria je pak na Instagramu o ulasku u novo desetljeće napisala: 'Moja je strast oduvijek bila sanjati velike snove, a zatim sanjati još veće!' Posve je jasno to da ova pedesetogodišnjakinja otvara novo poglavlje svoje poslovne pustolovine.