NOVI PREDMET ŽUDNJE

Svi su ludi za ovim torbama: Brend star tek godinu dana osvojio modni svijet

02.03.2018 u 15:15

Bionic
Reading

Zadnjih nekoliko sezona torbice s potpisom Guccija, model 'Dionysus' i  'Pierce' J.W. Andersona bile su predmet žudnje zaljubljenica u modu, a 2018. će po svemu sudeći obilježiti mladi brend s londonskom adresom Danse Lente, koji je prvu kolekciju izbacio na tržište u prošloj godini. Šik torbice jednostavnih linija i s efektnim metalnim detaljima dominirale su stajlinzima brojnih trendseterica, pogotovo na na njujorškom i londonskom tjednu mode

Svojim skulpturalnim dizajnom, posvećenošću detaljima i cjenovno prihvatljivom rangu, luksuzni brend Danse Lente u prvoj je godini postojanja osvojio zaljubljenice u modu.

Danse Lente na francuskom znači spori ples, a ovaj je novi hit brend pokrenula dizajnerica korejskog podrijetla Youngwon Kim. Prekrasne torbice nadahnute arhitekturom odmah su osvojile srce buyera najpoznatijih web trgovina i concept storeova, ali i kupaca. Prva se kolekcija na net-a-porteru rasprodala gotovo preko noći, a kad se pojavila na stranicama web trgovine Modi Operandi, rasprodala se također brzinom svjetlosti. Pritom je Danse Lente oborio rekord postavši prvi brend torbica koji je na sam dan lansiranja rasprodao doslovno cijelu kolekciju koja se našla u prodaji.

U čemu je tajna uspjeha brenda Danse Lente? Formula je prilično jednostavna, predivan dizajn, kvalitetna izrada i prihvatljiva cijena. Naime, nijedna torbica ne košta više od 500 eura, što je danas, kad su u pitanju luksuzni modni dodaci, prava rijetkost. Svi modeli torbica s potpisom ovog kul londonskog brenda izgledaju daleko luksuznije i skuplje od 500 eura, pa ne čudi što mu modni stručnjaci prognoziraju velik uspjeh.

Danse Lente
  • Danse Lente torbe
  • Danse Lente torbe
  • Danse Lente torbe
  • Danse Lente torbe
  • Danse Lente
    +27
Torbe Danse Lente Izvor: Promo fotografije / Autor: Auto

Dizajnerica Youngwon Kim rođena je u Južnoj Koreji, a studirala je u Londonu gdje se na kraju skrasila i pokrenula brend o kojim se sve glasnije priča u modnim krugovima.

'Studirala sam dizajn modnih dodataka, započela s obućom, pa krenula s naočalama da bi se n akraju pronašla u torbama. Dok sam dizajnirala obuću i naočale osjećala sam se pomalo limitirano jer je njihova funkcionalnost usko povezana sa specifičnim dijelovima ljudskog tijela. S torbama osjećam puno veću slobodu kad je u pitanju pristup dizajnu, mogu se više igrati s linijama, oblicima i volumenom', rekla je Kim u razgovoru za Modu Operandi.

NEW FOR AW17💫 coming really soon✔️

Objavu dijeli Danse Lente (@danselente_official)

Danse Lente torbice krase i jedinstveni metalni detalji, a posebno su zanimljivi na torbicama Phoebe, koje podsjećaju na knjižice sa spiralnim uvezom.

'Volim kad nešto izgleda jednostavno, ali mi je važno da ima detalje koje treba otkriti. To obično znači da treba uzeti neke bazične elemente u dizajnu torbe na koje smo navikli i malo ih izokrenuti u raznim smjerovima kako bismo otkrili različit look. Upravo ta kvaliteta poznatog koje je prikazano na nov način je ono što Dane Lente čini jednostavnim', kaže Kim i dodaje da njezin brend najbolje opisuju tri riječi: zaigranost, različitost i klasika.

Ending of Paris fashion week #seeyounextseason 💛

Objavu dijeli Danse Lente (@danselente_official)

Priznaje da nije nimalo lako postići prihvatljivu cijenu proizvoda, a pritom ne želi radi kompromise zbog kojih bi žrtvovala stil i kvalitetu.

'Uvijek je teško postići balans između cijene i kvalitete. Vidjela sam puno dizajnerskih brendova koji su nestali brzo jer nisu cijene mogli parirati ostalima na tržištu. Zaista se jako trudim kako bih prihvatila ograničenja koja pred mene postavlja pristupačna cijena i kako bih samu sebe izazvala da pronađem dizajn koji će na kraju biti moguće proizvesti. To sve uzimam u obzir jako rano u procesu dizajniranja, ali moram priznati da je teško', kaže Kim.

Introducing our Zoe and Mia✨ coming soon🛬🛬

Objavu dijeli Danse Lente (@danselente_official)