Ako je vjerovati Tracy DiNunzio, vlasnici web trgovine Tradesy koja se bavi prodajom luksuzne odjeće i modnih dodataka, ova dva modela torbi nikad neće izaći iz mode
Ne postoji nijedan modni dodatak koji je podložniji promjenama od torbi. U trenutku kada su dizajnerske torbe puštene u prodaju trendseterice diljem svijeta isti čas nabave svoju trendi mezimicu, a već naredne sezone većina skupocjenih torbi zasjeni najnovija kolekcija brendiranih modela. Ono što želimo reći jest to da torbe vrlo brzo izlaze iz mode, stoga je potrebno dobro odvagnuti kada kupujete novu, posebice ako za nju planirate 'odriješiti kesu'.
Luksuzne online trgovine bilježe veliku popularnost dviju vrsta torbi koje možemo podijeliti u one s istaknutim logom i torbe s minimalnim, odnosno skrivenim logom, a čini se kako se kupci najčešće i dijele u te dvije kategorije.
Osnivačica web trgovine Tradesy Tracy DiNunzio za Who What Wear je otkrila kako upravo ta dva modela torbi nikad neće izaći iz mode.
Najčešći odabiri kada je riječ o logo torbama su brendovi kao što su Louis Vuitton, Dior, Gucci i Fendi, a kada pomislimo na popularne luksuzne torbe koje ga uglavnom nemaju istaknut ili je on decentno sveden na minimum, onda su to J.W. Anderson, Marni, No. 21 ili Chanel.
Minijaturna torba Alma Louis Vuittona, koju obožavaju Kendall Jenner i Rihanna, s bezvremenskim monogramom LV savršen je hibrid sofisticiranosti i mladenačkog dizajna. Poput mnogih torbi Louis Vuittona, Alma će uvijek biti u trendu, a prepoznatljivi uzorak je samo još jedan dodatni plus zbog kojeg se isplati investirati u ovu torbu.
Ako ste spremni investirati u vječnu torbu, Goyard je odličan izbor. Podebljani uzorak logotip potpisa istovremeno je popularan i rijedak, s obzirom na to da se modna kuća Goyard ne oglašava te ima ograničenu dostupnost u maloprodaji.
Skupocjenu torbu treba pomno odabrati, na način da birate bezvremenski model za kojim nećete žaliti potrošenog novca. Pazite da onu koju kupujete možete nositi barem pet uzastopnih sezona ili, u najboljem slučaju, vječno.
Prošivena Chanelova torbica definitivno je investicija u koju se isplati uložiti novac, a postoje i brojni pristupačniji brendovi poput Stauda koji nude bezvremensku eleganciju. Prema mišljenju Tracy DiNunzio, najbolji odabir kada je riječ o torbicama bez istaknutog loga je torba Pierce J.W. Andersona, odnosno torba Sac De Jour Yvesa Saint Laurenta, kada je riječ o modelu s decentno istaknutim logom.
Ukoliko ste u potrazi za idealnom torbom, svakako zavirite u našu galeriju torbi za svačiji džep, u koje ćete se zaljubiti na prvi pogled.