Iako nije prošlo puno vremena otkako su postale planetarno poznate, tenisice Golden Goose danas će svatko bez greške prepoznati na ulici. Velika zvijezda i dizajn uz koji izgledaju prljavo i staro pokazao se kao dobitan spoj
Zahvaljujući strelovitom rastu popularnosti, talijanski brend Golden Goose oborio je vlastite rekorde zarade. Iz modne kuće objavili su rast od 12 posto u prvih devet mjeseci 2024. godine u usporedbi s istim razdobljem prošle godine, ostvarivši neto prihode od 466 milijuna eura. Što je uistinu impresivno.
Još zanimljiviji podatak je rast od 18 posto u segmentu direktne prodaje potrošačima, koji sada čini 74 posto ukupnih neto prihoda (u usporedbi sa 71 posto u prvih devet mjeseci 2023.). U vremenu kada se mnogi modni brendovi trude smanjiti ovisnost o veleprodaji, nakon kolapsa Matchesa i šireg pada online maloprodaje, Golden Goose očito pronalazi pravi put.
Izvršni direktor otkrio tajnu uspjeha Golden Goosea
U čemu je tajna za Vogue Business je otkrio izvršni direktor Silvio Campara, koji se na početku osvrnuo na to da se brend pohvalio rastom na 'nestabilnom tržišnom okruženju'.
'Problem nije tržište. Problem je proizvod. Uvijek je isto. Sve je tako dosadno. Zato ljudi ne kupuju. Ako Golden Goose raste, to nije zato što smo genijalci. To je jednostavno zato što imamo poniznost i sposobnost shvatiti da je kupac prioritet. Svijet pripada njima. Oni ne žele samo kupiti proizvod. Žele stvoriti svoj proizvod. Mi smo jedino mjesto gdje možete napraviti svoje tenisice. Era želje je gotova — sada smo u eri iskustva', tvrdi Campara i vizionarski dodaje:
'Kupovina će nestati. To je zastarjelo. Gotovo je. Nitko ne želi kupovati. Kupovati možete ako želite, online. Ali kada izađete, želite doživjeti iskustvo. To je ono što radite kada idete u restoran. Društvene mreže su smanjile emocionalne veze među ljudima i sada ih tražimo. Bilo koji brend koji ne rezonira s ovim – propast će.'
Tvrdi i da je to razlog zašto je Alexander McQueen bio Alexander McQueen — jer je imao povezanost s ljudima, ali i zašto je Armani bio Armani u 70-ima. Nepovezanost s kupcima, kaže, čini brendove irelevantnima jer se više ne može živjeti od strategije.
'Ako je postojao strah da nećemo ispuniti očekivanja, sada pokazujemo da smo ne samo ispunili, nego i premašili ta očekivanja. A ako me pitate kada ćemo pokušati ponovno, to ne ovisi o tvrtki jer i dalje vjerujem u našu sposobnost da zadovoljimo tržište. Dakle, to će ovisiti o tržištu', govori izvršni direktor Golden Goosea i poručuje:
'Možda će to biti 2025. ili 2026. — nije važno. Nismo željeli izaći na burzu samo da bismo zaradili; cilj je bio ojačati priču tvrtke koja postaje sve veća. Želimo se otvoriti publici nevjerojatnih ulagača koji zaista mogu pomoći da Golden Goose dođe na još višu razinu. Riječ je o jačanju vrijednosti našeg brenda.'