Nezadovoljstvo kupljenim automobilom razvojem tehnologije trebalo bi biti sve rjeđa pojava, no kako nam istraživanja J.D. Powera i ostalih nezavisnih analitičkih kuća pokazuju – novi automobili praktički u istoj mjeri frustriraju njihove vlasnike kao i prije nekoliko desetljeća
Javno iskazivanje nezadovoljstva često ne postiže značajniji učinak, posebice ako ste usamljeni u grintanju, no neke metode privlačenja pozornosti gore su od drugih, što je na najbolji način dosad već trebao otkriti 60-godišnji francuski umirovljenik Antonio Fontana.
On je, naime, jučer stvorio talačku krizu u BMW-ovoj središnjici u Francuskoj da bi iskazao nezadovoljstvo BMW-om 530d koji je kupio prije nekoliko godina. To nije prvi put da Fontana negoduje na takav dramatičan način
Kako izvještava Le Parisien, nesretni Francuz već se pokušao zapaliti pred BMW-ovim salonom u kojem je kupio automobil 2003, postavio je tri lažne eksplozivne naprave u BMW-ovim salonima u Francuskoj, zbog čega je 2005. osuđen na 15 mjeseci zatvora, te je prije dvije godine policiji lažno prijavio bombu u francuskoj središnjici BMW-a.
U posljednjem incidentu Fontana je pucao po BMW-ovoj središnjici te recepcionara uzeo za taoca. Nemili događaj, nasreću, završio je bez žrtava, a nesretni Francuz se dobrovoljno predao policiji te mu sada ponovno prijeti višemjesečno hlađenje iza rešetaka.
Bolji način na koji se može riješiti problem s BMW-om nedavno su nam pokazali Amerikanci.