Borovo
Izvor: Promo fotografije / Autor: Borovo
Borovo
Izvor: Promo fotografije / Autor: Borovo
The Big Blue – novi brend, nova kolekcija
Na današnjoj promociji održanoj u Kući Lauba u Zagrebu predstavljena je jesenska kolekcija novog brenda Borova – The Big Blue.
Iako Borovo punih 85 godina proizvodi kvalitetnu obuću koju krase ručna izrada od prirodnih materijala, The Big Blue je iskorak prema mlađim ciljnim skupinama. Vođeni uspjehom brendova Boromina, My Ballerinas i Rubber, Borovo iskoračuje u novi segment sportske elegancije namijenjene nešto mlađoj ciljnoj skupini.
Novi brend Borova nosi ime koje je inačica za prekrasni plavi Dunav. Kolekcija je izrađena od prave kože, a namijenjena je muškarcima i ženama koji vole udobnost i koji biraju opušteni poslovni stil. Ukupno su četiri modela za žene i tri za muškarce, a u svaki par obuće utkana je ručna izrada, prirodni materijali te ljubav iz Vukovara.
Modeli su predstavljeni kratkom modnom revijom koju su nosile manekenke i manekeni iz direkcije izbora za Miss Hrvatske. Odjeveni u modne kombinacije partnera Borova, Di Caprija i Varteksa, pokazali su da se modeli The Big Blue mogu jednostavno kombinirati.
Jesenska kolekcija The Big Blue dostupna je u prodavaonicama Borova po cijeni od 449 kuna. Ženski modeli na vezanje dostupni su u roza i plavoj boji, a modeli gležnjača u ljubičastoj i natur boji. Muški modeli na vezanje dostupni su u plavoj i smeđoj boji, a modeli gležnjača u kamel boji.