U vremenima kada modnom scenom drmaju trendovi kakvi su vrhunac popularnosti doživjeli početkom nultih godina, nimalo ne čudi nova popularnost torbica na rame. Ovaj modni dodatak u duhu Y2K estetike postao je nezaobilaznom pojavom, a talijanski Valentino ovih je dana lansirao verziju koja bi mogla postati it modelom u mjesecima pred nama
Imena Deuxième, novi model torbice na rame s potpisom brenda Valentino predstavljen je u resort kolekciji za sezonu proljeće/ljeti i na pravi dojam značajno se razlikuje od torbica kakve je do sada lansirao dizajner Pierpaolo Piccioli na čelu talijanske kuće. Za početak nedostaje joj prepoznatljivi detalj 'rockstud' zakovica i metalni detalji općenito.
Silueta torbice prilično je strukturirana, sa zanimljivim zatvaračem na preklop koji, po mnogima, podsjeća na dizajn torbe Fendi B. Da je uistinu riječ o modelu torbice modne kuće Valentino sugerira metalni logotip istaknut na podesivoj ručki torbice, zahvaljujući kojoj se može nosti preko ramena ili preko tijela.
Torbica Deuxième za sada dolazi u verziji s novim Toile Iconographe printom i kozjoj koži, što je sasvim suprotno od dosadašnjih, minimalističkih prijedloga brenda. Kožne verzije lišene logotipa tek trebaju ugledati svjetlo dana, a za sada se nude logo verzije u dvije veličine, La Petite i Le Grand, po cijeni od 26, odnosno nešto manje od 30 tisuća kuna.