STIŽE 2012.

Toyota priprema niskobudžetni model za tržišta u razvoju

04.08.2010 u 14:22

Bionic
Reading

Sve više proizvođača u azijskim tržištima vidi generator interesa koji će ih izvući iz ralja nelikvidnosti u recesijskim mjesecima i godinama

Ovakvim tržištima, poglavito kineskim vlada svojevrstan nerazmjer u potražnji. Kupci žele ultraluksuzne krstarice ili pak jeftine automobile za mase. Među ovim potonjima Toyota vidi svoju priliku, prenosi Reuters.

Japanski proizvođač, navodno, planira do 2012. za tamošnje tržište lansirati kompaktni model po cijeni od 50-ak tisuća kuna. Premda je ovakva cijena daleko od one najjeftinijeg automobila na svijetu - indijski Tata Nano - ipak je primjetno niža od one koju japanski proizvođač zahtijeva za svoje najjeftinije modele na zapadnim tržištima.

Toyota će automobil proizvoditi lokalno, zbog čega bi troškovi razvoja i izgradnje trebali stajati 40-ak posto manje. Zasad nije poznato kojim će točno tržištima automobil biti namijenjen.