Davne 2002. tadašnji Toyotin predsjednik Fujio Cho kao razvojni plan istaknuo je osvajanje 15 posto svjetskog tržišnog udjela do 2010. S obzirom na financijsku krizu koja je nanijela značajnu štetu automobilskoj industriji, u Toyoti su odlučili revidirati ove planove
Prije sedam godina Toyota je držala 10,7 posto svjetskog tržišta, pa se 15 posto činilo kao razuman plan, posebice s obzirom na stopu rasta koju je Toyota dotad bilježila. Ipak, čini se da je kriza, zbog koje će Toyota, prema procjenama, ove godine prodati čak milijun vozila manje nego prošle, promijenila fokus vodstva japanskog proizvođača. Nesumnjivo je zaokretu u politici doprinio i prvi godišnji gubitak koji je Toyota ostvarila u zadnjih nekoliko desetljeća.
Novi predsjednik Akio Toyoda odustao je od Choovog cilja te se, u svrhu preživljavanja kompanije, odlučio vratiti osnovama. Umjesto kvantitete i osvajanja tržišnih udjela Toyota se ponovno okreće kvaliteti. Znači li to da japanski proizvođač uskoro neće biti na vrhu ljestvice proizvođača po broju prodanih vozila, ostaje za vidjeti.