METAL MANIJA

Trend koji je zaludio slavne trendseterice

10.04.2016 u 08:00

  • +2

Omiljeni trend slavnih djevojaka

Izvor: Profimedia / Autor: Tportal.hr/Mihaela Maras

Bionic
Reading

Opsjednutost slavnih osoba i modne industrije nije supkulturnom ikonografijom nije neka novost. U posljednje vrijeme čini se da ih je ponovno i jače no ikad pogodila metal manija

Godine 2012. modna kuća Balenciaga pod kreativnom palicom Nicolasa Ghesquièrea lansirala je majice sa sloganom koji neodoljivo podsjeća na grafički font benda Iron Maiden. Majice sa sloganom 'Join a Weird Trip' netom nakon lansiranja postale su hit te godine, što je ponukalo Balenciagu na stvaranje 'Egyptofunk' capsule kolekcije u znaku kratkih i dugih majica sa sličnim sloganom i maidenovskim fontom.

#balenciaga #joinaweirdtrip

Fotografija koju objavljuje @avantgardism


Za prepoznatljiv maidenovski font, krivac je basist benda Steve Harris koji ga je navodno stvorio inspiriran Vic Fairovim grafičkim rješenjem postera za film 'The Man Who Fell to Earth' u kojem je glavnu ulogu imao David Bowie

Ove sezone francuski hit brend Vetements u svoju ponudu uvrstio je hoodie majice s logom krvavog plamena koji je krasio gotičku ilustraciju lubanje, dok se brend Loewe poslužio fontom benda Slayer kako bi stvorio majice s kružnim logom sačinjenih od mnoštva zaljepljenih svjetlećih ukrasa.

#LOEWEFW16 LOOK 22. 
Pre-Order today on loewe.com #LOEWE #PFW

Fotografiju objavljuje LOEWE (@loewe)

Uz navedene brendove, Supreme kao nekadašnji omiljeni brend skejtera, a danas kupaca navučenih na hype kulturu, lansirao je najnoviju suradničku kolekciju s napoznatijim metal bendom svih vremena - Black Sabbathom koja je iznjedrila nekoliko odjevnih komada s prepoznatljivom Black Sabbath ikonografijom.

Supreme®/Black Sabbath©

Fotografiju objavljuje Supreme (@supremenewyork)

Negdje u sredini nalaze se anarhistički simboli Jeremyja Scotta, metalni Versace logotipi inspirirani 80-ima i gotičke majice brenda Opening Ceremony koje prikazuju klasične skladatelje. Trend heavy metal simbolike ne pojavljuje se samo na pistama, već se može uočiti na brojnim slavnim osobama koje su se s vremenom pokazali zaljubljenicima u hardcore vizuale na odjevnim komadima. Na svojoj turneji naslovljenoj 'Purpose', Justin Bieber nosio je majice s Metallica natpisom stvorene u suradnji s dizajnerom Jerryja Lorenza brenda Fear Of God

Za stvaranje robe koja je popratila lansiranje albuma 'The Life of Pablo', Kanye West potražio je pomoć kod umjetnika Calija Thornhilla DeWitta koji mu je pomogao stvoriti poseban gotički logo. Prije njega, Kanye West turneju nazvanu 'Yeezus' obogatio je kolekcijom odjevnih komada s Yeezus logom koji je neodoljivo podsjećao na onaj megapopularne Metallice.

I FEEL LIKE PABLO #tlop

Fotografiju objavljuje Matyzzle ?? (@matildeferri)

I used to love Kanye #yeezus #yeezustour

Fotografiju objavljuje bow down bitches (@visafarova)

Opsjednutost slavnih osoba i modne industrije supkulturnom ikonografijom nije nikakva novost. Osim toga, metal kultura je itekako zrela i živa. Osim Black Sabbatha, bend Iron Maiden nalazi se na međunarodnoj turneji, dok noviji metal bendovi poput DeafHeavena nalaze se na svakom bitnijem glazbenom festivalu. Kada vizualne ideje proizašle iz heavy metal svijeta, stavite u ruke 'zeitgeist' dizajnera kao što su Jonathan Anderson ili Demne Gvasalie, rezultati su daleko od kostimiziranih.

Majice s metal ikonografijom koje dostižu cijenu i do tisuću dolara, zasigurno će neke ljude razljutiti, no ne postoji ništa više hardcore od stvaranja kontroverzi.