Alfa Romeo Giulietta u Zagrebu
Izvor: Promo fotografije / Autor: alfa romeo
Alfa Romeo Giulietta u Zagrebu
Izvor: Promo fotografije / Autor: alfa romeo
TEMELJITO UNAPRIJEĐENA
Giulietta, jedan od najdražih nam automobila u segmentu C, dočekao je prvi redizajn koji nije samo kozmetičke naravi
Štoviše, čini se da je Giulietti najmanje trebalo mijenjati dizajn, jer je on većim dijelom izvana i iznutra ostao gotovo identičan. Alfa je osvježila izgled prednje maske, pa je tako tu novo svjetlosno sklopovlje s tehnologijom LED sprijeda i straga, a Talijani su svoju uzdanicu opremili i tercetom novih aluminijskih naplataka i s tri nove boje vanjskog premaza.
Unutra smo dočekali nova sjedala, upravljač i uzorke boja, kao i 5-inčni zaslon osjetljiv na dodir Uconnect koji osim GPS-a nudi glasovne naredbe za praktično upravljanje multimedijalnim izvorima.
Ipak, najveće preinake rezervirane su za predio ispod poklopca motora.
Ondje je sada novi dvolitreni JTDM dizelaš s direktnim ubrizgavanjem koji zadovoljava norme Euro 5+, razvija 150 KS i 380 Nm te emitira 110 grama CO2 po kilometru. Za ubrzanje do 100 km/h potrebno mu je 8,8 sekundi, a deklariran je na potrošnju od svega 4,2 litre na stotinu kilometara.
Zahvaljujući novom sustavu trošarina najjeftinija dizelska Giulietta sad je tek neznatno skuplja od osnovnog benzinca, pa tako s motorom 1.6 JTD od 105 KS i opremom Progression, koja uključuje šest zračnih jastuka, Alfa DNA uređaj (s elektronskim diferencijalom Q2 i DST‐om), inovativni ESC (uključujući ASR i Hill holder), ručni klima uređaj i senzor tlaka u pneumaticima košta 161.880 kuna.
Standardna tvornička garancija iznosi pet godina, odnosno 120.000 km.