Pred vratima je novo izdanje Schwarzkopf Cro A Portera, modnog projekta koji okuplja najeminentniju listu domaćih dizajnera u svojim redovima
Tri dana, od 15. do 17. listopada, bit će rezervirana za najbolje od hrvatske mode. I ove sezone Schwarzkopf Cro A Porter vodi posjetitelje i medije na uzbudljivu novu lokaciju te najavljuje kompletan modni doživljaj.
'Pred nama je 26. sezona koju s veseljem najavljujemo. Ovaj puta smo na novoj/staroj atraktivnoj lokaciji HAUBA@LAUBA, tik uz Kuću za ljude i umjetnost Lauba. Kao i svaki puta dosad, pripremamo potpuno drugačiju produkciju i puno noviteta. Prostor je jako zanimljiv, a novost je da će se po prvi puta Schwarzkopf Cro A Porter održati u sklopu urbanog festivala koji se od 7. do 17. listopada odvija u Haubi. Predstavit ćemo i neka nova dizajnerska imena, na kojima svake sezone inzistiramo jer donose osvježenje', objasnio je Viktor Drago, idejni začetnik, umjetnički direktor i producent Schwarzkopf Cro A Portera.
Kao najava projekta snimljena je popratna kampanja, a njene zvijezde su predivna Josipa Kusić i mlada Nikolina. Josipa je, pored Branke Bebić i Vanje Rupene, jedina hrvatska misica koja je ostvarila zavidnu inozemnu karijeru, a zahvaljujući svojoj klasičnoj ljepoti, još uvijek aktivno sudjeluje na svim relevantnim modnim tržištima. Mlada Nikolina strogo je čuvana tajna domaće mode, djevojka za koju se otimaju svjetski modni agenti. Iako je tek napunila 15 godina, do sada se našla u ulozi modela u kampanjama modnih dizajnera Juraja Zigmana te modnog dvojca Vuletić-Hortig.
Kampanju je snimio mladi i talentirani Srećko Rundić, umjetnik koji već potpisuje modne editorijale magazina Diva i Elle te je dobitnik nagrada za modnu fotografiju. Make up potpisuje Petra Sever, a kosu Matej Tonković za salon Glamour. Kampanja je snimljena pod kreativnim vodstvom Viktora Drage, a modeli nose odjeću modnih kuća Nebo i Lokomotiva.
Ovosezonski, 26. Schwarzkopf Cro A Porter održat će se od 15. do 17. listopada u prostoru službenog naziva HAUBA@LAUBA, uz dugogodišnjeg partnera, brend Schwarzkopf, vodeće ime na području ljepote i njege kose, prisutno u 125 zemalja svijeta sa svojim dobro poznatim brendovima kao što su Schauma, Taft i Gliss. Schwarzkopf se ponosi svojom tradicijom, postavljanjem trendova i svjetskim uspjehom već 117 godina. Projekt započinje 7. i 8. listopada plesnim natjecanjem Urban Chapter, a 10. listopada je rezerviran za veliki party pod nazivom SUPERHEROES by Burn, u organizaciji Schwarzkopf Cro A Portera i Laube.