promjena stila

Vitka Martina Bienenfeld nadmašila je samu sebe u crvenoj haljini i hit čizmama

16.10.2024 u 19:16

Bionic
Reading

Nakon što smo je dugo vremena gledali gotovo isključivo u neutralnim tonovima, Martina Bienenfeld odlučila se na promjenu stila

Direktorica Turističke zajednice grada Zagreba Martina Bienenfeld još je jednom pokazala umijeće stiliziranja elegantnih poslovnih kombinacija. Dapače, ovaj puta bez zadrške možemo reći da je nadmašila samu sebe.

Bienenfeld je naime zablistala u crvenoj pripijenoj haljini, začinjenoj hit čizmama sezone, a ovaj dobitan spoj nosila je na predstavljanju nove turističke kampanje 'Museum-maybe'.

Izvor: Profimedia / Autor: Profimedia

Crvena haljina i hit čizme

Iako smo je inače navikli viđati gotovo isključivo u odjevnim kombinacijama neutralnih tonova, poglavito crne, sada se odlučila odmaknuti od svog prepoznatljivog stila, a odluka se pokazala kao pun pogodak.

Crvena haljina duljine ispod koljena i suženog kroja laskala je njenoj silueti, dok je upućenost u trendove pokazala nošenjem visokih kožnih čizama, i to u trendi smeđoj boji.

  • +5
Martina Bienenfeld Izvor: Profimedia / Autor: Vanesa Pandzic

'Museums-maybe' nova je turistička platforma ali i kampanja Turističke zajednice grada Zagreba, a sve u cilju bolje promocije neobičnih zagrebačkih muzeja.

'Museums-maybe'

Ovoga vikenda posjetitelji će moći obići čak 11 muzeja uz popust na ulaznicu od 50 posto, otkrila nam je direktorica TZGZ-a Martina Bienenfeld.

Riječ je o Cravaticum boutique muzej, Kuća karikature Oto Reisinger, Muzeji čokolade, kanabisa, iluzija, mamurluka, nedovršene umjetnosti, novog vala, prekinutih veza, selfija i uspomena te zaboravljenih priča.

  • +12
Čizme preko koljena Izvor: Promo fotografije / Autor: Promo

'Prepoznajući turistički potencijal ovih privatnih muzeja, Turistička zajednica grada Zagreba odlučila je pokrenuti ovaj medijski projekt kako bi im omogućila još bolju vidljivost s domaćom ali i međunarodnom publikom', rekla je Bienenfeld te naglasila da će ga provoditi i offline i online na domaćem i 11 europskih tržišta te u SAD-u.