Posjetitelji ovogodišnjeg autosalona u Parizu, koji je novinarima danas otvorio vrata, imat će prilike premijerno vidjeti novu, sedmu generaciju Volkswagenovog Passata
Proizvođač iz Wolfsburga ustraje u tome da je riječ o potpuno novom modelu, a ne tek o redizajnu, opravdavajući ovu tvrdnju činjenicom da je od starog modela ostao samo krov, dok su svi ostali karoserijski paneli potpuno novi. Sedma generacija Passata u odnosu na prethodnika porasla je 4 mm u dužinu (4.769 mm), dok su širina (1.820 mm) i visina (1.474 mm) ostale jednake.
Novi vizualni karakter očituje se u agresivnijem izgledu prednjeg kraja s novim LED dnevnim svjetlima, a Volkswagenova limuzina najveći napredak u odnosu na prethodnika bilježi u interijeru. Kvalitetniji materijali, elegantnije dizajnirani uređaji, analogni sat na središnjoj konzoli te grijana i ventilirana sjedala s funkcijom masaže pomoći će Passatu da se ugura u viši platežni razred.
Tu je i bogata paleta benzinskih i dizelskih motora. Osnovni dizelaš, 1.6 TDI Bluemotion, razvija 105 KS, a slijede ga dva dvolitrena TDI-ja sa 140 i 170 KS. Osnovni benzinac koristi 122 KS snažni TSI motor, slijede 1.8 TSI sa 160 KS, 2.0 TSI sa 210 KS i na vrhu 3.6 V6 sa 300 KS. Standardni mjenjač je ručni šesterostupnajski na svim modelima osim najsnažnijem benzincu, dok je sedmerostupanjski DSG dostupan uz nadoplatu.
Od sigurnosne opreme valja spomenuti XDS elektronički kontrolirani diferencijal s ograničenim proklizavanjem koji umanjuje efekt podupravljanja u zavoju, kao i tehnologiju automatskog kočenja koja je dio sustava automatskog održavanja udaljenosti a koja, u osnovi, autonomno zaustavlja automobil do brzine od 30 km/h ukoliko sustav osjeti nalijetanje na pješaka.
Cijene novog Passata zasad nisu definirane, a isporuka automobila u limuzinskoj i karavanskoj izvedbi trebala bi uslijediti do kraja godine.