Volvo je poznat po sigurnosti, a sada Šveđani u cilju osvajanja najbrže rastućeg i najvećeg automobilskog tržišta na svijetu, planiraju postati poznati i po čistom zraku koji serijski dolazi uz njihova vozila
Da kineski gradovi imaju problema s čistoćom zraka, znaju već i ptice na grani; ipak, dok jednom ne smrkne, drugom ne svane. U Geelyu, kineskom vlasniku Volva, planiraju iskoristiti alarmantnu situaciju kako bi dodatno etablirali švedski brend.
Prvi čovjek tog konzorcija Li Shufu u Harbinu je rekao da će Volvova posvećenost udobnosti i filtraciji zraka u kabini biti isticana kao jedna od važnijih prodajnih prednosti, prenosi Forbes. Shufu je također istaknuo da Geely i Volvo imaju bratski odnos, a ne onaj oca i sina.
Možda zvuči kao prodaja magle, no Harbin, grad domaćin četvrtog po redu Globalnog automobilskog foruma, u vrijeme održavanja manifestacije, prema podacima WHO-a, imao je 30 puta viši udio štetnih čestica u zraku od maksimalno dozvoljenog.