Već i ptice na grani znaju da dizelski motori osvajaju sve veći udio na tržištu, pa ne čudi što i sama tehnologija ovih motora napreduje
Iza posljednje nadogradnje ipak ne stoje Nijemci, već Šveđani. Volvo je objavio skorašnju implementaciju tehnologije i-ART u novoj generaciji motora VEA (Volvo Engine Architecture). U osnovi, riječ je o nadogradnji postojećeg common-rail sustava direktnog ubrizgavanja goriva pod pritiskom, s tom razlikom što se švedski sustav koristi senzorom na svakom od cilindara.
Naime dosadašnji sustavi su putem jednog senzora bilježili mjerenja u kompletnoj grani, pa je samim time rezultat bio neprecizniji, a motori manje štedljivi.
U Volvu ističu kako će zahvaljujući i-ART-u biti u mogućnosti koristiti pritisak od 2.500 bara za još učinkovitije izgaranje smjese.
Nove motore Volvo će početi ugrađivati 2014, a Šveđani zasad ne otkrivaju kolike uštede su postigli.