Volvo silno želi imati predstavnika u B-segmentu kompaktnih gradskih automobila, međutim za to će Šveđanima trebati partner
Volvo zasad nema čvrste planove, ponajviše stoga jer se sami ne mogu upustiti u razvijanje platforme, a zasad nisu naišli na tvrtku koja bi s njima dijelila troškove izgradnje.
Šveđani su u potrazi za proizvođačem koji bi im jamčio implementaciju hibridne i električne tehnologije u mališana. Nažalost, modularna platforma koju su razvili u Göteburgu nije predviđena za izgradnju manjih automobila. Na njoj će se od 2015. graditi svi veći modeli - od nove generacije S60 do novog XC90.
Volvo ne gura hibridnu tehnologiju bez razloga. Proizvodnja prvog dizelsko-električnog plug-in Hybrida V60 bit će udvostručena iduće godine zbog iznimno visoke potražnje. Šveđani su očekivali da će prodati 5.000 automobila godišnje, međutim trenutna potražnja dvostruko je viša.
'Samo smo u Nizozemskoj prodali 3.000 automobila u šest mjeseci', kažu u Volvu.
Istu tehnologiju, kad povećaju kapacitete za proizvodnju električnih motora i baterija, u Volvu planiraju ponuditi i u ostalim modelima.