Ukoliko spadate među ljubitelje neparnog broja cilindara, slijedi razočaranje
Volvov motor T5 peterocilindraš prepustit će uskoro mjesto novom dvolitrenom četverocilindrašu zasnovanom na filozofiji Drive-E.
Iza šmekerskog imena stoje tehnologije koje bi Volvovim motorima trebale osigurati više performanse uz nižu potrošnju i emisiju CO2. U slučaju novog benzinca to znači prednabijanja pomoću kompresora i turbine, čime se dobivaju sve prednosti jednog i drugog sustava uz nešto višu cijenu izrade kao jedinu manu.
Šveđani će ponuditi tržištu dvije izvedbe ovog benzinskog motora - T5 i T6. Slabiji se koristi isključivo turbinom te razvija 245 KS, a snažniji pomoću turbine i kompresora istiskuje 306 KS! Volvo će ih povezati s novim osmerostupanjskim automatikom, a tu je i novi šesterostupanjski ručni mjenjač s prijenosnim omjerima podređenijim ekonomičnoj vožnji.
Volvo će također obnoviti paletu dizelaša nizom novih turbopunjenih četverocilindraša koji će razvijati od 120 do 230 KS i inovativnom tehnologijom i-Art. Riječ je o sustavu koji koristi senzor pritiska na svakom injektoru goriva. Na taj način moguće je postići da se idealna količina goriva ubrizga u svaki cilindar tijekom svakog ciklusa.
Novi motori pod poklopcima Volvovih modela naći će se već od jeseni.