U BMW-u tvrde da prosječan vozač svakih nekoliko minuta barem na sekundu skine pogled s ceste da bi provjerio podatke na kontrolnoj ploči. U slučaju da pritom upravlja skromnom brzinom od 50 km/h, to znači da čak 14 metara prevaljuje bez nadzora nad situacijom oko vozila
Novim sustavom HUD (Head-Up Display), koji najvažnije informacije projicira na vjetrobransko staklo ispred vozača, BMW je pokušao riješiti taj problem. Ta tehnologija debitirala je u lovačkim zrakoplovima davne 1958, a do 70-ih godina prošlog stoljeća postala je standardna na svim vojnim zrakoplovima.
Jednostavniji HUD-ovi postoje i na luksuznijim automobilima već neko vrijeme, no ovo je prvi put da se nude kao dio dodatne opreme na automobilima srednje klase.
Prednost je i to što će vozač BMW-a, za razliku od pilota borbenog zrakoplova, moći razlikovati važnost informacije prema boji, pa će tako u svakom trenutku pred sobom imati podatke o brzini kretanja, obrtajima motora, postavkama tempomata, prometnoj signalizaciji, navigaciji itd. U BMW-u ističu da osim bolje preglednosti sustav osigurava i dvostruko brže procesuiranje informacije, još da samo doznamo koliko će tog istog vozača koštati to čudo moderne tehnologije.