POLUGODIŠNJI REZULTATI

VW na krilima Pola puše Opelu za vratom

05.07.2010 u 12:06

Bionic
Reading

Domaće tržište automobila još uvijek bilježi pad, pokazali su polugodišnji rezultati prodaje Promocije plus, no neki su se modeli i marke ipak pozicionirali bolje od drugih

U prvih šest mjeseci ove godine u Hrvatskoj je registrirano 19.448 automobila, što je gotovo 6.000 automobila manje nego u istom razdoblju lani kada je svoja nova vozila registriralo čak 25.362 vlasnika.

Najveći skok ostvario je Chevrolet koji se sa 1.633 prodana automobila, u odnosu na prošlogodišnjih 1.037, smjestio na treće mjesto, prati ga Hyundai koji je prošlogodišnji rezultat od 954 automobila nadmašio prodajom 1.144 vozila ove godine, a rastom u odnosu na prošlogodišnjih šest mjeseci može se pohvaliti i BMW koji je uspio prodati sedam automobila više nego lani – 382.

Ljestvicu najprodavanijih marki i dalje predvodi Opel koji je uspio prodati 2.391 vozilo, od čega čak 139 Astri koja je ujedno drugi najprodavaniji model u Hrvatskoj. Opelu za vratom puše Volkswagen koji je na krilima 245 prodanih Pola i 130 Golfova ostvario rezultat od 2.354 prodanih automobila. Na trećem mjestu smjestio se Peugeot 308 koji je pronašao 131 novog vlasnika.