Rekordno visoke cijene zlata i umor od takozvanog tihog luksuza postavili su temelje za ponovno oživljavanje komada srebrnog sjaja
U eri 80-ih i 90-ih Robert Lee Morris je svojim skulpturalnim nakitom od srebra priskrbio određene karakteristike modne zvijezde: dugogodišnju suradnju s Donnom Karan i prijateljstvo s Karlom Lagerfeldom.
Morrisova trgovina Artwear, poznata po muzejskom pristupu izlaganju dojmljivog nakita, postala je odredište u SoHou mnogo prije nego što se četvrt Manhattan pretvorila u trgovački centar na otvorenom. Trgovina, koja je zatvorena 1995., pomogla je zacementirati njegovu reputaciju dizajnera poznatog po tome što daje prednost veličini nad suptilnošću i po privlačenju nove pozornosti na srebro.
Kako je cijena zlata skočila na vrhunce svih vremena, Morrisov omiljeni medij srebra, koji trenutno košta oko 30 dolara za 30 grama, sada traži sve veći broj draguljara.
Mnogi su koristili metal za proizvodnju velikih i zamršenih komada, koji bi bili basnoslovno skupi da su izrađeni od zlata, što je potaknulo pomak prema korištenju plemenitog metala s kojim je Morris stekao svjetsku popularnost, kao i drugi etablirani dizajneri poput Teda Muehlinga, Gabrielle Kiss i Judy Geib.
'Ne možete si priuštiti kupnju zlata, ali si možete priuštiti kupnju srebra', ustvrdio je Morris, dodajući da je nedavno došlo do porasta potražnje za njegovim krupnim komadima. Obnovljeni interes pripisao je 'ogromnoj količini energije u svijetu', kako je rekao.
'Svijet je na vrlo visokoj razini aktivnosti i to budi ljude i drži ih na rubu sjedala. Ljudi žele kupovati stvari u ovom razdoblju tuge i straha i žele velike srebrne narukvice', kazao je.
Glomazne narukvice samo su jedna od bezbrojnih opcija za kupnju ovih dana. Gotovo da ne postoji brend nakita koji u svojoj ponudi nema nakit srebrnog sjaja, što dovoljno govori o njegovoj poželjnosti. Osim toga, bogata ponuda srebrnog nakita nimalo ne odmaže u pronalasku idealnih komada za svakodnevno nošenje ili posebne prigode.