Dugo rezerviran za Valentinovo ili strastvene izjave ljubavi, motiv srca ove sezone gubi romantične konotacije, poprimajući moderniju dimenziju
Nazvan heartcore, trend nakita s motivom srca posljednjih tjedana uzdiže se na ljestvici najpopularnijih.
U travnju 2021. Alessandro Michele, još uvijek na čelu Guccijevih kolekcija, za 100. obljetnicu talijanske institucije predstavio je torbu u obliku anatomskog srca, zamišljenu kao simbol romantizma.
Detalj koji se kasnije našao na siluetama nekoliko kuća poput Chanela koji je za svoju reviju proljeće-ljeto 2022. dizajnirao torbe za nakit inspirirane kultnim komadom koji je 1995. za Chanel kreirao Karl Lagerfeld.
Ludilo koje vlada oko motiva srca još uvijek je postojano na modnoj sceni, a dizajneri ga od tada ističu na suptilniji način, kroz nakit, što je vidljivo iz Chanelove ready-to-wear kolekcije za aktualnu sezonu.
Heartcore trend ne pokazuje znakove stajanja
Debitanskom kolekcijom za modnu kuću Valentino, dizajner Alessandro Michele jasno je dao do znanja da trend nakita s motivom srca nastavlja svoju vladavinu i u novoj sezoni proljeće/ljeto.
Osim u formi privjeska na ogrlicama, motiv srca istaknut je na naušnicama i broševima impozantnih velična, do te mjere da postaju glavnim protagonistom odjevnih kombinacija.
Ovaj trend definitivno odskače od minimalizma kakvom ljubitelji mode gravitiraju posljednjih sezona, a posebno se izdvajaju teksturirane verzije zlatnog sjaja.