Nakon velikog komercijalnog uspjeha modela Samba i Gazelle, njemački sportski div ponovno se osvrće na još jedan vodeći model iz svoje arhive
Kada je riječ o tenisicama s potpisom adidasa, posljednja riječ nikad nije rečena. Njemački brend ima neiscrpnu arhivu, pažljivo čuvanu u Herzogenaurachu, u blizini Nürnberga, rodnom mjestu diva sportske opreme.
Nedavni uspjeh adidasovih boksačkih tenisica, hibrida koji kombinira duljinu čizme s laganim osjećajem tenisica, i ponovno lansiranje modela Japan, prvi put lansiranog ranih 60-ih, postavili su temelje za veliki povratak model Taekwondo.
Tenisice inspirirane korejskom borilačkom vještinom
Dizajnirane početkom 2000-ih za taekwondo, korejsku borilačku vještinu koja je nastala na spoju karatea i juda, također poznatu kao SMII, mogu se prepoznati po četiri slova na vanjskoj strani gornjeg dijela.
Izrađene od kože dizajnirane s profinjenim prošivanjem na prstima, kombiniraju modnu privlačnost - s minimalističkom siluetom koja ih čini savršenima za kombiniranje - i sportsku udobnost.
Krajem 2010-ih vraćaju se u središte pozornosti zahvaljujući dizajneru Yohji Yamamotu koji ih je uvrstio u svoju adidas Y-3 liniju, a sudeći po izdanjima fashionistica s Instagrama i TikToka, u narednim mjesecima ovaj model mogli bi viđati posvuda.
Njihova čista linija, tanak potplat i crno-bijela kombinacija boja čini ih glavnim protagonistima minimalističkih outfita.